
Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.
I tillegg til å være en del av Europas ledende konvolutt- og postemballasjeprodusent, Mayer Network, er Addbrand grossist for flere av markedets mest kjente varemerker innen papir. De lagerfører og distribuerer papir fra blant annet Arctic Paper, Sylvamo, Lessebo, UPM, Fedrigoni, som er spesialtilpasset det nordiske grafiske markedet.
– På standen vår viser vi vår bredde og hvordan vi kan være en totalleverandør av papir og grafisk tilbehør. Vi har i mange år jobbet primært med nordiske papirfabrikker med stort fokus på bærekraft og kvalitet. I tillegg vil vi presentere en stor nyhet i form av et nytt utvalg av rullemedier som følge av vårt oppkjøp av EWJ AS i Danmark, sier medeier og salgssjef Rickard Fredlund, som også vil møte besøkende på standen på messen.
Han trekker frem kunnskapsrike medarbeidere og Addbrands brede sortiment som grunner for messebesøkende til å stikke innom standen.
– I tillegg kan alle som besøker standen vår vinne en pall med papir!
Hvorfor velger dere å stille ut på Sign, Print & Promotion?
– Det er vår absolutte favorittmesse. En fantastisk mulighet til å møte alle våre eksisterende kunder. Samtidig er det et utmerket utstillingsvindu for å få flere trykkerier til å oppdage Addbrand.
Hvilke forventninger har dere til messen?
– Addbrand tar stadig flere markedsandeler i Norge, noe som er kjempekult! Vi tror at mange grafiske designbedrifter er nysgjerrige på oss og vil gjerne snakke om hvordan vi kan gjøre arbeidet deres litt enklere og litt mer lønnsomt, sier Rickard Fredlund.