”Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss”

PUBLISERT: 30 januar 2025
OPPDATERT: 30 januar
Rickard Fredlund håper å utvide sin tilstedeværelse i Norge ytterligere med messen.

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.

I tillegg til å være en del av Europas ledende konvolutt- og postemballasjeprodusent, Mayer Network, er Addbrand grossist for flere av markedets mest kjente varemerker innen papir. De lagerfører og distribuerer papir fra blant annet Arctic Paper, Sylvamo, Lessebo, UPM, Fedrigoni, som er spesialtilpasset det nordiske grafiske markedet.

– På standen vår viser vi vår bredde og hvordan vi kan være en totalleverandør av papir og grafisk tilbehør. Vi har i mange år jobbet primært med nordiske papirfabrikker med stort fokus på bærekraft og kvalitet. I tillegg vil vi presentere en stor nyhet i form av et nytt utvalg av rullemedier som følge av vårt oppkjøp av EWJ AS i Danmark, sier medeier og salgssjef Rickard Fredlund, som også vil møte besøkende på standen på messen.

Han trekker frem kunnskapsrike medarbeidere og Addbrands brede sortiment som grunner for messebesøkende til å stikke innom standen.

– I tillegg kan alle som besøker standen vår vinne en pall med papir!

Hvorfor velger dere å stille ut på Sign, Print & Promotion?

– Det er vår absolutte favorittmesse. En fantastisk mulighet til å møte alle våre eksisterende kunder. Samtidig er det et utmerket utstillingsvindu for å få flere trykkerier til å oppdage Addbrand.

Hvilke forventninger har dere til messen?

– Addbrand tar stadig flere markedsandeler i Norge, noe som er kjempekult! Vi tror at mange grafiske designbedrifter er nysgjerrige på oss og vil gjerne snakke om hvordan vi kan gjøre arbeidet deres litt enklere og litt mer lønnsomt, sier Rickard Fredlund.

Siste nytt

Ketsjupemballasje som "eksploderer"

Det nederlandske designfirmaet Akarton har utviklet en reklameemballasje for det nederlandske selskapet Hela og deres Hela Tomato Ketchup. Løsningen viser hvordan innovativ design og funksjonalitet kan møtes, samt tiltrekke seg influensere som markedsførere.
Akarton_HelaTomaat_VM3_25_verpakkingx

Starbucks lanserer plastfrie kaffebegre

En ny versjon av Starbucks' ikoniske hvite beger har nylig blitt lansert i Europa. Etter mye forskning og utvikling har Starbucks nå en kaffekopp der plastfôringen er erstattet med et mineralbelegg. Det nye begeret er sertifisert som hjemmekomposterbart og i stor grad resirkulerbart.
starbux

Ny trauforsegler for store kvanta fra Ishida bygger på smart intelligens

Ishida Europe har introdusert en ny trau-forsegler for næringsmiddelindustrien, QX-800, som gir økt kapasitet og adresserer ytelses- og effektivitetsutfordringene ved trauforseglingsapplikasjoner. Den er basert på smart intelligens og har et kompakt design.
QX-800-close-up-shot-of-gripper-arms-with-pots-of-fruitx

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip innen skjærebord, ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David

Les mer

Ny trauforsegler for store kvanta fra Ishida bygger på smart intelligens

Ishida Europe har introdusert en ny trau-forsegler for næringsmiddelindustrien, QX-800, som gir økt kapasitet og adresserer ytelses- og effektivitetsutfordringene ved trauforseglingsapplikasjoner. Den er basert på smart intelligens og har et kompakt design.
QX-800-close-up-shot-of-gripper-arms-with-pots-of-fruitx

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip innen skjærebord, ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David

Lakkeffekter uten lakk i Agfas nye planskriver

Agfas nye Onset Panthera FB3216 flatbedskriver er bygget for høye volumer og eksepsjonell hastighet. I tillegg kan maskinen levere lakkeffekter uten lakk.
agfa-DSC0097

Plockmatic satser innen etikett og emballasje

For ti år siden leverte Plockmatic stort sett bare stift- og falsemaskiner for arktrykk. Siden den gang har de gjort seg bredere gjennom oppkjøp, og på årets Fespa var fokuset på noe helt annet: etiketter og emballasje.
Plockmatic