”Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss”

PUBLISERT: 30 januar 2025
OPPDATERT: 30 januar
Rickard Fredlund håper å utvide sin tilstedeværelse i Norge ytterligere med messen.

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.

I tillegg til å være en del av Europas ledende konvolutt- og postemballasjeprodusent, Mayer Network, er Addbrand grossist for flere av markedets mest kjente varemerker innen papir. De lagerfører og distribuerer papir fra blant annet Arctic Paper, Sylvamo, Lessebo, UPM, Fedrigoni, som er spesialtilpasset det nordiske grafiske markedet.

– På standen vår viser vi vår bredde og hvordan vi kan være en totalleverandør av papir og grafisk tilbehør. Vi har i mange år jobbet primært med nordiske papirfabrikker med stort fokus på bærekraft og kvalitet. I tillegg vil vi presentere en stor nyhet i form av et nytt utvalg av rullemedier som følge av vårt oppkjøp av EWJ AS i Danmark, sier medeier og salgssjef Rickard Fredlund, som også vil møte besøkende på standen på messen.

Han trekker frem kunnskapsrike medarbeidere og Addbrands brede sortiment som grunner for messebesøkende til å stikke innom standen.

– I tillegg kan alle som besøker standen vår vinne en pall med papir!

Hvorfor velger dere å stille ut på Sign, Print & Promotion?

– Det er vår absolutte favorittmesse. En fantastisk mulighet til å møte alle våre eksisterende kunder. Samtidig er det et utmerket utstillingsvindu for å få flere trykkerier til å oppdage Addbrand.

Hvilke forventninger har dere til messen?

– Addbrand tar stadig flere markedsandeler i Norge, noe som er kjempekult! Vi tror at mange grafiske designbedrifter er nysgjerrige på oss og vil gjerne snakke om hvordan vi kan gjøre arbeidet deres litt enklere og litt mer lønnsomt, sier Rickard Fredlund.

Les mer

Iceland Foods går tilbake til plasttrau for pakking av kjøttdeig

I England har flere av de store matvarekjedene begynt å endre måten å pakke inn kjøttdeig. Et eksempel er Iceland Foods, men nå velger de å gå tilbake til den gamle normalen. Forbrukerne satte ikke pris på den vakuumpakkede maten som sparte miljøet både for plast, hadde løsning for resirkulering og reduserte transportutslipp.
Iceland

Ny fiberflaske presentert i Davos

I forbindelse med årets World Economic Forum i Davos benyttet det amerikanske selskapet NBCo muligheten til å presentere sin løsning av fiberbasert flaske. Den skal være opptil 99 prosent resirkulerbar og skal brytes ned i naturlige miljøer. Barriereproblemene skal også vært løst, noe som er bemerkelsesverdig.
NBCo

Alt i en messehall under Sign, Print & Promotion

Sett av den 19.– 20. mars 2025 i kalenderen. Da er det nok en gang duket for den største messen og møteplassen i Norges grafiske bransje: Sign, Print & Promotion.
SIPP kollage

Danish Label Coating lukker – men står klar med en løsning til kundene

28. februar er det slutt. Danish Label Coating legger ned etter mer enn 30 år i bransjen.
Men de etterlater ingen "på perrongen" som eieren, Jørgen Clemmensen uttrykker det. De har en løsning klar for kundene.
DLC_01

Siste nytt

Iceland Foods går tilbake til plasttrau for pakking av kjøttdeig

I England har flere av de store matvarekjedene begynt å endre måten å pakke inn kjøttdeig. Et eksempel er Iceland Foods, men nå velger de å gå tilbake til den gamle normalen. Forbrukerne satte ikke pris på den vakuumpakkede maten som sparte miljøet både for plast, hadde løsning for resirkulering og reduserte transportutslipp.
Iceland

Rapporter fra Returkartonglotteriet

Selv om 7 av 10 nordmenn kjenner til Returkartonglotteriet, er det fortsatt bare 2 av 10 som pleier å delta. Det er likevel mange flere enn i fjor.
gunnar-moen

Ny fiberflaske presentert i Davos

I forbindelse med årets World Economic Forum i Davos benyttet det amerikanske selskapet NBCo muligheten til å presentere sin løsning av fiberbasert flaske. Den skal være opptil 99 prosent resirkulerbar og skal brytes ned i naturlige miljøer. Barriereproblemene skal også vært løst, noe som er bemerkelsesverdig.
NBCo

Dow skjærer bort 1 500 årsverk globalt

Dow har annonsert planer om å kutte arbeidsstyrken med 1500 jobber globalt som en del av en plan for å levere 1 milliard dollar i kostnadsbesparelser per år. Planen inkluderer også en reduksjon på 500-700 millioner dollar i direkte kostnader, primært fokusert på kjøpte tjenester og tredjeparts kontraktsarbeid.
Dow-HQ-main_ix