Som norsk representant for flere utstillere, er det norske selskapet Wold-Trade fornøyd med utbyttet fra verdens største emballasjemesse, Interpack.
Tore Wold forteller at han blant annet var til stede på standen til Schmid Rhyner, der kunder fikk en orientering om mulighetene med print coating.
– Digitale trykkeffekter som metallisering og spot-lakkering vises stadig oftere på emballasje og trykksaker. Steinemanns digitale d-foil og d-varnish fikk stor oppmerksomhet fra de mange besøkende hos Schmid-Rhyner som har utviklet teknikken samme med Steinemann, forteller Wold.
Wold-Trade skal levere testfilm for BIO-pakking til maskiner hos Kvaleberg Allservice i Stavanger, og Tore Wold forteller at firmaet viste stor interesse ved sitt besøk på Interpack.
Ellers viste Wold-Trade digital flexotrykk av etiketter i en kombinasjon av OMET og Durst digitallinje.
Tore Wold forteller at selskapet også vil være til stede på Label Expo i Brüssel senere i år for å se og vise frem det siste innenfor digitalteknologi, flexotrykk og ferdiggjøring.