18.-19. oktober er det tid for Top Packaging Summit by Packbridge i Malmö, en konferanse som på få år har etablert seg som en av de største emballasjekonferansene i Europa.
Forrige gang var over 300 mennesker samlet på denne todagerskonferansen i Malmö, der de siste trendene og utviklingstrekkene som berører og involverer emballasjeindustrien ble belyst. Mange av de besøkende var utenlandske, da konferansens ry har spredd seg raskt.
Inspirerende
– Det er virkelig inspirerende at så mange rundt om i verden finner veien til Sverige og denne konferansen. Det beviser at vi gjør noe med ekstra høy verdi, og vi vil selvfølgelig toppe den forrige konferansen i år, sier Johan Mårtensson, CEO i Packbridge.
– I år setter vi søkelyset på innovasjon, mattrygghet, fremtidig handel og samarbeid. Vi har allerede signert en noen høykvalitets foredragsholdere, og starten er veldig interessant.
Det vil også være en seksjon som fokuserer på entreprenører og unge ledere i industrien.
– Vi kan også love en ny tilnærming i år, for vi tror tiden er over for å bare sitte og lytte.
Store internasjonale innslag
Også blant talerne er det et stort internasjonalt innslag, blant dem representanter fra Tesco, Carlsberg, Unilever, Ellen MacArthur Foundation, HP, Pearl Fisher, Thin Film Electronics og Marks & Spencer.
Programmet er fortsatt under arbeid, så flere navn vil komme.
Top Packaging Summit by Packbridge har åpnet en nettside hvor det er mulig å melde seg på for en “early bird”-pris. www.toppackagingsummit.com
Årets konferanse skal holdes på Quality Hotel i Hyllie, Malmö, som ligger en 15 minutters togtur fra Kastrup. Som vanlig vil det også være en utstilling i tilknytning til konferansen.