Sidel Group satser på bærekraft på BrauBeviale 

PUBLISERT: 11 oktober 2018
OPPDATERT: 26 januar


På BrauBeviale i Nürnberg 13.-15. november skal Sidel og Gebo Cermex vise hvordan høy ytelse og bærekraft kan vinne fram i drikkevaremarkedet.

Drikkevaremarkedet i Europa står foran en del store forandringer de nærmeste tre årene. Industrien forventer en trend med mindre forpakninger og flere SKUs og premiumprodukter. Denne trenden krever stor fleksibilitet i produksjonsprosessen, samtidig som kostnadene reduseres.

Flere løsninger
Sidel Group mener å ha svaret på disse trendene. På sin stand sammen med Gebo Cermex skal de blant annet vise Sidel EvoDECO etiketteringsløsning. Med denne kan produsentene velge teknolog etter behov og produksjonsvolum.

Sidel Actis er en løsning med plasma-coating som øker holdbarheten på drikkevarer tappet på PET og samtidig bidrar til lav vekt.

EvoFILL Can er det nyeste tilskuddet i Sidels portefølje. Francois Lejard, Vice President Sales Europe and Central Asia i Sidel forklarer.

– I Sidel er produktkvalitet og et høyt ytelsesnivå viktige drivere for våre innovasjoner. EvoFILL Can er et eksempel på dette. Løsningen er bærekraftig, hygienisk og fleksibel og forbereder produsentene på framtidens utfordringer når det gjelder drikkebokser.

Gebo Cermex viser AQFlex, en transportbåndløsning som kan brukes til alle produkter og bruksområder, for emballasje i alle former, fulle og tomme.
 

 

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar