Messekonseptet til Lexit Group har kommet for å bli

PUBLISERT: 4 februar 2018
OPPDATERT: 26 januar

||||

Lexit Group har all grunn til å være fornøyd med oppslutningen på årets messe i Posthallen som igjen samlet over hundre nye og eksisterende kunder.

– Vi kan ikke annet enn å være strålende fornøyd, sier messegeneral Svein Lauritsen, som kun har fått positive tilbakemeldinger fra de mange besøkende. – Dette er et messekonsept som har kommet for å bli, understreker han.

Fjerde messen i Posthallen
Det er fjerde gang Lexit Group arrangerer messen i Posthallen.

– Flere store og små kunder valgte å ta turen innom messa for å få et overblikk over hva vi som totalleverandør kan levere – alt under ett og samme tak, sier Svein Lauritsen.

– Vi hadde et stort mangfold av produktnyheter og løsninger innen lager og logistikk, datafangst, industri, etikettproduksjon og retail med state-of-the-art software-løsninger innbakt i produktene samt egenutviklet software. Årets oppslutning skyldes et godt gjennomarbeidet messekonsept.

– Kundene fikk hjelp av våre høyt kompetente medarbeidere fra våre fagavdelinger etikett, industri, datafangst, retail og service. De fikk også muligheten til å diskutere sine utfordringer og møte fagfolk fra egen bransje. Tilbakemeldingen er at messa favnet vidt og bredt.

– Vi fikk flere spennende kundehenvendelser som nå blir tatt tak i.

Gode tilbakemeldinger på messekonseptet
Kunder som Wittusen & Jensen, Tess, Supplér og Paytec besøkte messen i Posthallen.

–Tilbakemeldingene viser at de besøkende fikk svar på sine spørsmål om bredden av våre produkter og løsninger fra våre medarbeidere med spesialkompetanse innenfor hvert sitt fagområde, forteller Svein Lauritsen.

– Vi registrerer også at den uformelle atmosfæren gjør at et flertall av de besøkende blir værende på messen gjennom store deler av dagen, og det tar vi som et godt tegn på at vi har fått til noe viktig med dette konseptet. Vi gleder oss allerede til å åpne dørene igjen til messe i 2019, avslutter Lauritsen.

 

 

Les mer

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red

Siste nytt

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red