Messekonseptet til Lexit Group har kommet for å bli

PUBLISERT: 4 februar 2018
OPPDATERT: 26 januar

||||

Lexit Group har all grunn til å være fornøyd med oppslutningen på årets messe i Posthallen som igjen samlet over hundre nye og eksisterende kunder.

– Vi kan ikke annet enn å være strålende fornøyd, sier messegeneral Svein Lauritsen, som kun har fått positive tilbakemeldinger fra de mange besøkende. – Dette er et messekonsept som har kommet for å bli, understreker han.

Fjerde messen i Posthallen
Det er fjerde gang Lexit Group arrangerer messen i Posthallen.

– Flere store og små kunder valgte å ta turen innom messa for å få et overblikk over hva vi som totalleverandør kan levere – alt under ett og samme tak, sier Svein Lauritsen.

– Vi hadde et stort mangfold av produktnyheter og løsninger innen lager og logistikk, datafangst, industri, etikettproduksjon og retail med state-of-the-art software-løsninger innbakt i produktene samt egenutviklet software. Årets oppslutning skyldes et godt gjennomarbeidet messekonsept.

– Kundene fikk hjelp av våre høyt kompetente medarbeidere fra våre fagavdelinger etikett, industri, datafangst, retail og service. De fikk også muligheten til å diskutere sine utfordringer og møte fagfolk fra egen bransje. Tilbakemeldingen er at messa favnet vidt og bredt.

– Vi fikk flere spennende kundehenvendelser som nå blir tatt tak i.

Gode tilbakemeldinger på messekonseptet
Kunder som Wittusen & Jensen, Tess, Supplér og Paytec besøkte messen i Posthallen.

–Tilbakemeldingene viser at de besøkende fikk svar på sine spørsmål om bredden av våre produkter og løsninger fra våre medarbeidere med spesialkompetanse innenfor hvert sitt fagområde, forteller Svein Lauritsen.

– Vi registrerer også at den uformelle atmosfæren gjør at et flertall av de besøkende blir værende på messen gjennom store deler av dagen, og det tar vi som et godt tegn på at vi har fått til noe viktig med dette konseptet. Vi gleder oss allerede til å åpne dørene igjen til messe i 2019, avslutter Lauritsen.

 

 

Siste nytt

De nominerte til Plastløfteprisene 2025

11 bedrifter er nominert til Grønt Punkt Norge sine prestisjefylte Plastløftepriser.
I 2024 har til sammen 94 virksomheter gjennomført Plastløftet, og 9.april skal 11 av disse konkurrere om de fire Plastløfteprisene. Prisene deles ut i kategoriene: "Økt bruk av gjenvunnet plast", "Reduksjon av unødvendig plast", "Design for gjenvinning" og "Holdbarhet".
finalister

Ny matvareemballasje fra Plus Pack med åttifem prosent resirkulert materiale

Danske Plus Pack lanserer nå Cubus, en sirkulær og resirkulerbar matemballasjeserie som tilbyr fleksible lukkemuligheter. Den nye emballasjeserien er resirkulerbar og effektiv for kalde måltider og snacks som frukt, nøtter, salater, tapas og yoghurt.
Cubus-faelles_edit2x

Elopak blir deleier i Blue Ocean Closures

Elopak investerer nå i Blue Ocean Closures og blir partner i den svenske oppstartbedriften som produserer fiberbaserte lukkinger, korker og kapsler. Elopak får også rettighetene til å markedsføre, selge og distribuere Blue Ocean Closures sine lukkinger globalt for gavltop-emballasje.
BOC

Paul Jenkins og adventskalendere nyheter i Packnorth Award 2025

Dørene er nå åpnet for påmeldinger til Nordens største emballasjekonkurranse, Packnorth Award. Vi tar en titt på årets nye kategorier og snakker med britiske ThePackHub-sjef Paul Jenkins, som er det nye internasjonale tilskuddet til juryen. Hvilke trender ser han? Og hvordan vil den nye PPWR-forskriften til EU påvirke bransjen?
Screenshot

Les mer

De nominerte til Plastløfteprisene 2025

11 bedrifter er nominert til Grønt Punkt Norge sine prestisjefylte Plastløftepriser.
I 2024 har til sammen 94 virksomheter gjennomført Plastløftet, og 9.april skal 11 av disse konkurrere om de fire Plastløfteprisene. Prisene deles ut i kategoriene: "Økt bruk av gjenvunnet plast", "Reduksjon av unødvendig plast", "Design for gjenvinning" og "Holdbarhet".
finalister

Ny matvareemballasje fra Plus Pack med åttifem prosent resirkulert materiale

Danske Plus Pack lanserer nå Cubus, en sirkulær og resirkulerbar matemballasjeserie som tilbyr fleksible lukkemuligheter. Den nye emballasjeserien er resirkulerbar og effektiv for kalde måltider og snacks som frukt, nøtter, salater, tapas og yoghurt.
Cubus-faelles_edit2x

Elopak blir deleier i Blue Ocean Closures

Elopak investerer nå i Blue Ocean Closures og blir partner i den svenske oppstartbedriften som produserer fiberbaserte lukkinger, korker og kapsler. Elopak får også rettighetene til å markedsføre, selge og distribuere Blue Ocean Closures sine lukkinger globalt for gavltop-emballasje.
BOC

Paul Jenkins og adventskalendere nyheter i Packnorth Award 2025

Dørene er nå åpnet for påmeldinger til Nordens største emballasjekonkurranse, Packnorth Award. Vi tar en titt på årets nye kategorier og snakker med britiske ThePackHub-sjef Paul Jenkins, som er det nye internasjonale tilskuddet til juryen. Hvilke trender ser han? Og hvordan vil den nye PPWR-forskriften til EU påvirke bransjen?
Screenshot