LoeschPack presenterer nyheter på ProSweets

PUBLISERT: 27 november 2017
OPPDATERT: 26 januar
||

På ProSweets i Köln i januar 2018 presenterer pakkemaskinprodusenten LoeschPack integrerte pakkelinjer for sjokolade, tyggegummi og konfekt.

– Den økte ytelse på våre pakkemaskiner og systemer gir våre kunder den effektiviteten og konkurransekraften som er nødvendig i dagens dynamiske godterimarked, sier CEO Thomas Cord.

– På vår stand vil vi presentere innovative løsninger for hermetisk forseglet fold-wrapping og flowpacks.

RCB-HS pakkemaskin
LoeschPack presenterer maskinen RCB-HS pakkemaskin som den nyeste utviklingen når det gjelder hermetisk lukket fold-wrapping i Köln. Maskinen skal være ideell for små sjokoladeprodukter og kombinerer hermetisk forsegling med tradisjonelt foldwrap-utseende.

Thomas Cord mener at LoeschPack bedriver pionervirksomhet i dette markedssegmentet. – RCB-HS pakker sjokoladebarer, tabletter og napolitanere på en innovativ måte, med et premium utseende samtidig som produktet er beskyttet på miljøpåvirkning.

Forbrukerne kan nyte produkter med lenger holdbarhet og bedre smak og tekstur. Sjokoladene pakkes med en topphastighet på 600 produkter i minuttet.

– Denne kombinasjonen er unik i sjokoladesektoren, mener Cord.

Ett pakkehode
Maskinen lager foldwrap med ett pakkehode og varmforsegler emballasjene i omkretsen. Forseglingen skjer film mot film, noe som sikrer tett emballasje og beskytter produktet mot skade.

– Vår beslutning om å slutte å bruke lim til å forsegle emballasjen reduserer jording av maskinen og gir lavere driftskostnader og forenklet drift, sier Cord.

RCB-HS er skreddersydd for de kravene sjokoladeprodusentene har til presentasjonen av produktene ved salgspunktet.

På messen vil LoeschPack også vise F-Series for pakking av sjokolade, wafers og tyggegummi i flowpack. Serien kjenntegnes ved raske formatskifter og høy syklusrate.

ProSweets  arrangeres 28.-31- januar på messe Köln parallelt med ISM.

 

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar