Kavli Norge kombinerer hvitost og salami i samme tube

PUBLISERT: 19 februar 2021
OPPDATERT: 26 januar


Med kombinasjonen av de to store, norske påleggsfavorittene hvitost og salami tror Kavli på ny smøreostsuksess som kan bli like stor som baconost.

– Vi tror at nyheten vår vil smelte norske påleggshjerter. Hvitost er nummer én i påleggskategorien, mens salami er blant de mest populære påleggene i Norge og størst i segmentet spekemat og spekepålegg, forteller produktsjef i Kavli, Christina Midtun.

Stor smak, store ambisjoner

Ambisjonen er at nyheten skal nå de samme høydene som Kavli BaconOst og SkinkeOst, de to norske bestselgerostene på tube.

– Produktet har fått god distribusjon og blir å finne i de fleste butikkene. Det er med andre ord flere enn oss som har troen på denne nyheten. Salami er et veldig populært pålegg blant både barn og voksne, og blir nå tilgjengelig i et praktisk og brukervennlig tubeformat.

– Derfor tror vi at Kavli SalamiOst kan bli en ny smøreostsuksess, sier Midtun.

I likhet med de siste smøreostlanseringene til Kavli, kommer også SalamiOst på en praktisk tube som sikrer god holdbarhet og brukervennlighet

Les mer

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red

Siste nytt

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red