
IPPO, organisasjonen for internasjonale emballasjepresse, får en ny logo som symboliserer det globale omfanget av emballasjejournalister.
Med en moderne og friskere logo opprettholdes den fundamentale identiteten til International Packaging Press Organisation (IPPO) som ble grunnlagt i 1974.
Relanserer samtidig nettsiden
Den nye logoen vektlegger «Packaging Press» i tittetelen, og dette er viktig for IPPO som organiserer redaktører, journalister og skribenter fra mer enn 30 land, deriblant Norge.
– Lanseringen av den nye logoen får følge av relanseringen av IPPOs nettside og vår nye strategi for å markedsføre organisasjonen til den globale emballasjeindustrien, forteller president i IPPO Steven Pacitti.
– Vi tror at den nye logoen reflekterer IPPOs tilbud til bransjen – dynamisk, moderne og modig (bold). IPPO bør være den organisasjonen man henvender seg til når man trenger en ekspertmening om emballasje eller tilgang til den kunskapen og de tjeneste våre medlemmer kan tilby.
Steven Pacitti treffes på epost ippo.president@mail.com og nettsiden finner du på www.ippopress.org
Både sjefredaktør i i Packnews og nord emballage, Bo Wallteg, og redaktør for Packnews.no, Per Øyvind Nordberg, er medlemmer i IPPO.