MARCA Digital Session skal arrangeres 15. til 25. mars 2021. Messen henvender seg til innkjøpere og kategorisjefer i dagligvarehandelen.
2020-utgaven av MARCA satte rekord i antall utstillere og besøkende innkjøpere. Suksessen skyldtes et samarbeid med ITA -Italian Trade Agency – som hvert år inviterer innkjøpere og kategorisjefer i større dagligvarekjeder.
Digitalt arrangement i mars

I 2021 er det restriksjoner på internasjonale reiser, og arrangøren BolognaFiere satser derfor på et digitalt arrangement i samarbeid ned ADM.
For å bygge relasjoner mellom innkjøpere og utstillere, og å øke sjansene for å bygge opp nye forretninger og kontakter, blir det mulig å sette opp møter mellom utstillere og besøkende via en videoplattform.
Det blir også mulig å «besøke standene» under messedagene. Utstillere og besøkende kan sette opp en til en-møter via video.
Mer informasjon om messen kan du få via messens representant i Norge, Monica Ballarini Stähli, m.ballarini.contr@ice.it