Frank Isaksen blir leder for Jackons EPS-fabrikker

PUBLISERT: 15 mai 2018
OPPDATERT: 26 januar

Frank Isaksen, tidligere Lerøy, er ansatt i nyopprettet stilling som leder for Jackon-gruppens kassefabrikker. Isaksen tiltrer 3. august 2018.

Frank Isaksen har lang erfaring med produksjon av emballasje i EPS, både som operatør og leder. Han startet sin karriere i Dåfjord Laks i 1995, og har jobbet med etablering, drift og utvikling av emballasjeproduksjon i havbruksselskaper. 

Siden 2007 har han prosjektert og ledet emballasjefabrikken til Lerøy Aurora i Troms. 

Ambisjoner
– Jackon er i positiv utvikling og vi har tydelige ambisjoner. Gjennom strategisk satsing på fiskeemballasje har vi styrket vår markedsandel i dette viktige segmentet, sier Hans Petter Olsen, Adm Dir for Jackon Skandinavia.

– Vi er glad for å ha Frank med på laget, han er kjent for sin fagkompetanse, lederegenskaper og evne til å se muligheter
 
De siste årene har Jackon styrket satsingen på fiskeemballasje, og konsernet produserer fiskekasser i EPS ved fem av sine 12 fabrikker i Skandinavia; Fredrikstad, Stavanger, Sotra, Øksnes og Tana Bru. 

Ny fabrikk i Hirsthals
Snart står en ny og moderne fabrikk i Hirtshals klar til å levere fiskekasser. Sistnevnte fabrikk vil være høyt automatisert og vil benytte nyeste tilgjengelige produksjonsteknologi.

– Jeg gleder meg til å bli en del av Jackon. Jeg har stor respekt for posisjonen selskapet har opparbeidet seg, sier Frank Isaksen.
 
– Jackon er et solid selskap som tenker innovativt og offensivt. Mitt inntrykk er at bedriften er lett å samarbeide med. Det blir spennende å drifte flere fabrikker, jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven.

Emballajse av høy kvalitet
Business area manager for fiskeemballasje i Jackon, Gard Boberg Hov, er enig i uttalelsene og tilføyer: 

– Vi har gjennom flere tiår levert emballasjeprodukter av høy kvalitet til store og små kunder i alle segmenter. Med Franks kjernekompetanse, og gjennom innovativ tankegang, teknologi og effektiv drift, ser vi nå at Jackons kunder får en ytterligere forbedret leverandør.

 

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar