Tetra Pak, Stora Enso, Avisera, iFoodbag og DS Smith vil fortelle om sin produktutvikling på Empack som arrangeres på Kistamässan i Stockholm 5.-6. oktober.
Ny forbrukeratferd blant nye generasjoner og økt handel stiller stadig høyere krav til smarte og effektive emballeringsløsninger. Emballasjen skal fremme, beskytte, forklare og forsterke alle typer produkter, ved å bygge varemerket og øke kundens opplevelse.
Emballasjen skal også fungere under transport og leveranser, samt spare og tjene penger for virksomheten.
Deler sine erfaringer
Tetra Pak, Stora Enso, Avisera, iFoodbag og DS Smith er noen av de bedriftene som har lykkes med å tenke annerledes og skape nytenkende emballasje som endrer markedet.
På messen kan man høre mer om bedriftenes kreative prosesser, hvordan emballasjene har blitt designet og utformet og hvorfor og hvordan de har lykkes. Det viktigste er kanskje hvordan de kan hjelpe bedrifter med å nå ut til sine kunder med pene og praktiske forpakninger.
Empack i Stockholm viser blant annet pakkemaskiner, pakketeknologi, nye materialer, smart emballasje, etikettering og merkeutstyr, 3D-print, kreativ emballasjedesign og luksusemballasje.
Over 200 utstillere fra 20 land er på plass til messen som også omfatter konferanser & workshops, prisutdeling og bransjemingling/nettverksaktiviteter.