ACT Logimark vokser og ansetter ny medarbeider

PUBLISERT: 28 august 2017
OPPDATERT: 26 januar


Etter et sterkt første halvår i 2017 har ACT Logimark ansatt Kajsa Eriksson som systemutvikler i programvareavdelingen fra 1. august.

Kajsa Eriksson er allerede godt i gang med utvikling for en av selskapets største kunder som høsten 2017 går over til LogiFlow for internstyring av merking og kontroll på sin fabrikk.

Standardiserte løsninger
LogiFlow er en modulbasert programvare som er utviklet av ACT Logimark og er i daglig bruk hos flere av ACTs større og mindre kunder. LogiFlow består av standardiserte løsninger, og kan også skreddersys for den enkelte kunde.

ACT Logimark leverer maskiner, utstyr og løsninger for merking, sporing og kontroll av produkter, emballasje og lastbærere til nær sagt alle bransjer og typer bedrifter.

– Oppdragsmengden forbundet med leveranser av ulike logistikkoppgaver bestående av både hardware og software bidrar til ACT Logimarks positive utvikling, og skaper behov for flere medarbeidere, spesielt i programvareavdelingen, forteller Morten Mathiesen i en epost.

Godt resultat i første halvår
– Resultat, omsetning og inntjening ligger per 30. juni vesentlig over resultatene på samme tidspunkt i fjor, og bidrar til å styrke ACTs posisjon og evne til fortsatt satsning. Ordreinngangen og kundebasen vokser jevnt og trutt.

For cirka ett år siden byttet selskapet leverandør av vekter og metalldetektorer, og ifølge Mathiesen har dette vært en suksess.

– Bestillinger fra mindre kjøtt- og osteprodusenter til store Tine, bekrefter at de grep vi tok, var riktige. Samspillet mellom hardware og software, samt kontroll over begge, er av betydning for et godt resultat.

 

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar