United Caps produserte 10 milliarder korker på ett år

PUBLISERT: 4 desember 2018
OPPDATERT: 26 januar
||

Den internasjonale produsenten av skrukorker og lukkemekanismer feiret produksjon av 10 milliarder korker på ett år på fabrikken i Dunavarsany, Ungarn.

Fabrikken i den ungaske byen Dunavarsany er spesialisert for å produsere skrukorker til matolje og drikkevarer. I tråd med United Caps’ Close-to-you-strategi er fabrikken selskapets port til Øst-Europa.

Der betjener de kjente merkevarer i regionen, inkludert polske Wiekopolski fra Princes Group som er en av Europas raskest voksende mat- og drikkevaregrupper. United Caps fortsetter investeringene ved den ungarske fabrikken med en ny produksjonslinje som er under konstruksjon.

En viktig milepæl
– Vi er svært stolte over å ha produsert 10 milliarder korker på ett år, sier Benoit Henckes, CEO i United Caps.  – Det er en viktig milepæl som understreker tilliten markedet har til United Caps. Vår innovative Doubleflow-kork var kork nummer 10 milliarder.

Selskapet feiret begivenheten på fabrikken, der Henckes og fabrikkdirektør Szabolcs Szili holdt taler.

Doubleflow er en presisjons hellekork for matoljer som forbedrer forbrukeropplevelsen. Den har en dråpeformet åpning som gir flere hellemuligheter, i tillegg til lav vekt og sølefri tømming. Dermed er flasken tørr og ren under hele holdbarhetsperioden.

– Dette er en stor innovasjon, sier Menno Bac, markedsdirektør for Wiekopolski. – Doubleflow gjør det lettere for våre kunder og styrker merkevareposisjonen vår, samt aktivitetsplanene vi har for det polske markedet.

 

 

Les mer

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red

Siste nytt

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red