TINE er fortsatt på topp fem i omdømme i Norge

PUBLISERT: 31 mai 2016
OPPDATERT: 26 januar


Med en femteplass, som forrige gang, i omdømmemålingen RepTrak har TINE en liten nedgang i score men fortsatt fremragende omdømme.

Undersøkelsen, som ble gjennomført i første kvartal i år, omfatter de 50 mest kjente bedriftene i Norge. Finn.no topper lista foran Hurtigruten.

God kjennskap til TINE
Undersøkelsen viser at 92 prosent av de spurte kjenner til TINE. Det er like mange som i fjor. Kjennskapen til Q øker fra 77 prosent i fjor, til 81 prosent i år.

TINE forbindes først og fremst med melk, meieriprodukter og ost, god kvalitet og bønder. Det er en økning i antall som oppgir at TINE er norsk og samvirke. TINE hadde en nedgang i score fra 83 til 81 poeng.

Etikk vektlegges mer
TINE er et selskap som scorer høyt på alle områder. I år er det flere som er opptatt av etiske sider ved bedrifters virksomheter enn tidligere. Etikk er for første gang en sterkere driver enn produkter.

Det er en forholdsvis stor andel som oppgir at de er nøytrale eller ikke vet når de skal gi score på TINEs etiske nivå. Fortsatt scorer TINE høyest på produkter og tjenester.

TINE har best omdømme blant kvinner og unge. TINEs beste score finner man i Midt-Norge, svakest i Øst-Norge.

 

 

 

Les mer

Det skjer på Sign Print&Pack i Odense

FotoJet-99

Ny etikettprinter fra Epson

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

STOK Emballage vil gjerne vinne Packnorth Award 2024

Nå er fristen over til innsending av bidrag til Packnorth Award 2024. De siste ukene har det vært en stor mengde bidrag. En av dem fra danske STOK Emballage. Bedrifter gleder seg til å delta i prisutdelingen på Scanpack i oktober.
STOKx

Grönstedts jubileumscognac illustrerer Stockholms Gamla stan

Grönstedt har servert Sveriges konjakkdrikkere siden 1846. For 20. året på rad lanserer de Le National – en spesialutgave av konjakken som lanseres en gang i året. Utgaven er en hyllest til arbeidet til gründer Johan Daniel Grönstedt. For å feire 20-årsjubileet til Le National, fikk Grönstedt hjelp fra designbyrået Famous Last Words for å komme opp med et emballasjedesign utenom det vanlige.
c1

Siste nytt

Det skjer på Sign Print&Pack i Odense

FotoJet-99

Ny etikettprinter fra Epson

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

STOK Emballage vil gjerne vinne Packnorth Award 2024

Nå er fristen over til innsending av bidrag til Packnorth Award 2024. De siste ukene har det vært en stor mengde bidrag. En av dem fra danske STOK Emballage. Bedrifter gleder seg til å delta i prisutdelingen på Scanpack i oktober.
STOKx

Grönstedts jubileumscognac illustrerer Stockholms Gamla stan

Grönstedt har servert Sveriges konjakkdrikkere siden 1846. For 20. året på rad lanserer de Le National – en spesialutgave av konjakken som lanseres en gang i året. Utgaven er en hyllest til arbeidet til gründer Johan Daniel Grönstedt. For å feire 20-årsjubileet til Le National, fikk Grönstedt hjelp fra designbyrået Famous Last Words for å komme opp med et emballasjedesign utenom det vanlige.
c1