Thomas Körmendi overtar som ny toppsjef i Elopak

PUBLISERT: 14 desember 2017
OPPDATERT: 26 januar

Thomas Körmendi, CEO i Elopak.

Elopak melder at Thomas Körmendi overtar som ny Chief Executive Officer (CEO) og President i Elopak Group med oppstart fra 1. april 2018.

Thomas Körmendi er nåværende CEO i Kezzler, som er et norsk selskap som jobber med digitalisering av emballasje. Tidligere i karrieren jobbet Thomas i 20 år i Tetra Pak i forskjellige stillinger.

Internasjonal profil
Hans siste stilling i Tetra Pak var som Vice Present og sjef for Nord-Europa med 1.200 ansatte og fire multinasjonale fabrikker.

– Med ansettelsen av Thomas Körmendi har vi sikret oss en internasjonal profil med solid kunnskap om industrien til å kunne realiserer de strategiske ambisjonene til Elopak Group, sier John Giverholt, styreformann i Elopaks styre.

– Jeg ser frem til å samarbeide med Thomas om å videreutvikle og styrke Elopak.

Thomas Körmendi vil ha sin arbeidsplass ved Elopak Groups hovedkontor på Skøyen i Oslo.

 

 

Siste nytt

Les mer