The Body Shop i Oslo tilbyr spesialtrykkede etiketter

PUBLISERT: 29 oktober 2017
OPPDATERT: 26 januar

||||

Hos The Body Shop i Bogstadveien i Oslo kan kundene nå kjøpe det populære Body Butteret med sitt eget navn trykket på etiketten.

Dette er et helt nytt konsept i Norge, og produktsjef Bradley Schaeffer er stolt av at Body Shop kan tilby det til kundene sine.

Kreative og morsomme produkter  
Selv om konseptet er nytt i Norge, er det ikke nytt for The Body Shop internasjonalt. I England har kundene kunnet kjøpe Body Butter med egne etiketter en god stund allerede, og evaluering for utvikling av markedet er godt i gang.

Det er ikke tvil om at personifiserte etiketter representerer en sterk merverdi for kundene. Har kjæresten din bursdag? Har du en kollega som trenger en oppmuntring? Er du lei av at lillesøster tjuvlåner kremen din?

På The Body Shops kan du nå kjøpe Body Butter-krukkene påtrykket akkurat det navnet du ønsker. Eller du kan velge en av de standardiserte tekstene som The Body Shop har utformet. Her er mulighetene mange, og The Body Shops ansatte hjelper deg med å trykke opp din helt spesielle etikett på 1-2-3!

Etikettprinter og touchskjerm i butikken  
Løsningen The Body Shop har satt opp, består av en PC og touchskjerm som er koblet til en fullfarge etikettprinter av typen Primera LX500e fra ACT Logimark AS. Dette er en hendig og lite plasskrevende etikettprinter, som lett kan settes inn i en hylle, ned i en skuff, eller som på The Body Shops løsning; bak skjermen der etikettene designes.

Etikettene er spesialprodusert for Body Shop, slik at de skal passe perfekt over den opprinnelige etiketten på krukken.

Programvaren på PCen er tilpasset av The Body Shop sentralt, og har eget design til hver Body Butter. Hver type har sin unike profil, med bilde og morsom tekst, og det er lett å velge type, antall etiketter og å sette inn kundens eget navn.

Enkelt å betjene
Linn Ekelund i The Body Shop Bogstadveien er positiv til det nye produktet hun kan tilby kundene, og forteller at det er enkelt å betjene systemet, og at det er spennende å få være første butikk som får tilby kundene sine dette konseptet.

LX500e er den «enkleste» fullfarge etikettprinteren ACT leverer, men hvis det blir behov for raskere utskrift, er det fullt mulig å oppgradere til en større og raskere etikettprinter.

Som nevnt over, er konseptet nytt i Norge, men ikke for The Body Shop internasjonalt. Schaeffer forteller at erfaringene fra England er meget gode, og det forventes en omsetningsøkning på Body Butter i de butikkene som får installert konseptet hos seg.

– Etter hvert vil de vurdere å tilby personifiserte etiketter også i nettbutikken, sier Schaeffer. 

 

 

Les mer

Drupa skrur ned på antall messedager

Drupa fastholder sin fireårs syklus og har nå presentert datoene for neste messe som arrangeres våren 2028. Det som derimot endres på er antall messedager.
DRUPA24_01x

Nederlandske Albert Heijn selger sugerør av plast igjen

Plastsugerør er ikke godkjent av EU, men det stopper tilsynelatende ikke at de selges.
sugror-stor

Gallus lanserer et forskningsgjennombrudd - matt UV-inkjet

Gallus Group, et datterselskap av Heidelberger Druckmaschinen AG, lanserer nå det de kaller et forskningsgjennombrudd: Gallus MatteJet-teknologi.
MatteJet_01x

Nordisk Bioplastforening lobbyerte på EU-nivå

Nordisk Bioplastforening har nå åpnet en dør inn til EU via et møte med Pär Holmgren og Jessica Roswall i Brussel.
Bild-alla-trex

Siste nytt

Drupa skrur ned på antall messedager

Drupa fastholder sin fireårs syklus og har nå presentert datoene for neste messe som arrangeres våren 2028. Det som derimot endres på er antall messedager.
DRUPA24_01x

Nederlandske Albert Heijn selger sugerør av plast igjen

Plastsugerør er ikke godkjent av EU, men det stopper tilsynelatende ikke at de selges.
sugror-stor

Gallus lanserer et forskningsgjennombrudd - matt UV-inkjet

Gallus Group, et datterselskap av Heidelberger Druckmaschinen AG, lanserer nå det de kaller et forskningsgjennombrudd: Gallus MatteJet-teknologi.
MatteJet_01x

Nordisk Bioplastforening lobbyerte på EU-nivå

Nordisk Bioplastforening har nå åpnet en dør inn til EU via et møte med Pär Holmgren og Jessica Roswall i Brussel.
Bild-alla-trex