Støyaktiverte ølglass lyser opp ved feiring i fotball-VM

PUBLISERT: 26 juni 2018
OPPDATERT: 26 januar


Budweiser har lansert et begrenset antall støyaktiverte glass som lyser opp når folk klapper og heier høylytt under kampene i fotball-VM.

Samtidig lanserer de også VM-emballasje i begrenset opplag. Anheuser Busch lanserte et lignende produkt for Bud Light under USA Superbowl tidligere i år. Disse koppene lyste opp ved scoringer og annonseringer om lagene, men de var ikke støyaktiverte.

En episk global fest
Det foreligger ingen informasjon om teknologien som benyttes på red Light Cups, som er tilgjengelige over hele Storbritannia under VM. Budweiser har i tillegg inngått en avtale med Amazon Prime Now om leveranser i løpet av to timer til forbrukere under fotball-VM.

Bare i Storbritannia er det beregnet at 44 millioner vil se på VM, og 90 prosent av dem ser kampene hjemme. Nå kan de altså få levert fatøl hjem til seg. Budweiser leverer også samme design på aluminiumflasker, som er raskere å kjøle ned. 

I tillegg har de en konkurranse gående der gevinsten er billetter til VM-finalen.

– Fotball-VM 2018 er mer enn et arrangement, det er en episk global fest som samler hele Storbritannia, sier Sacha Cordes, senior brand manager i Budweiser UK.

 

 

Les mer

Det skjer på Sign Print&Pack i Odense

FotoJet-99

Ny etikettprinter fra Epson

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

STOK Emballage vil gjerne vinne Packnorth Award 2024

Nå er fristen over til innsending av bidrag til Packnorth Award 2024. De siste ukene har det vært en stor mengde bidrag. En av dem fra danske STOK Emballage. Bedrifter gleder seg til å delta i prisutdelingen på Scanpack i oktober.
STOKx

Grönstedts jubileumscognac illustrerer Stockholms Gamla stan

Grönstedt har servert Sveriges konjakkdrikkere siden 1846. For 20. året på rad lanserer de Le National – en spesialutgave av konjakken som lanseres en gang i året. Utgaven er en hyllest til arbeidet til gründer Johan Daniel Grönstedt. For å feire 20-årsjubileet til Le National, fikk Grönstedt hjelp fra designbyrået Famous Last Words for å komme opp med et emballasjedesign utenom det vanlige.
c1

Siste nytt

Det skjer på Sign Print&Pack i Odense

FotoJet-99

Ny etikettprinter fra Epson

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

STOK Emballage vil gjerne vinne Packnorth Award 2024

Nå er fristen over til innsending av bidrag til Packnorth Award 2024. De siste ukene har det vært en stor mengde bidrag. En av dem fra danske STOK Emballage. Bedrifter gleder seg til å delta i prisutdelingen på Scanpack i oktober.
STOKx

Grönstedts jubileumscognac illustrerer Stockholms Gamla stan

Grönstedt har servert Sveriges konjakkdrikkere siden 1846. For 20. året på rad lanserer de Le National – en spesialutgave av konjakken som lanseres en gang i året. Utgaven er en hyllest til arbeidet til gründer Johan Daniel Grönstedt. For å feire 20-årsjubileet til Le National, fikk Grönstedt hjelp fra designbyrået Famous Last Words for å komme opp med et emballasjedesign utenom det vanlige.
c1