Smurfit Kappa åpnet sitt andre bag-in-box senter

PUBLISERT: 19 november 2017
OPPDATERT: 26 januar


I Epernay i Frankrike har Smurfit Kappa åpnet sitt andre Bag-in-box Experience Center for flytende produkter som vin, meierivarer, juice og flytende egg.

Opplevelsessenteret åpnet i oktober som en del av 40-årsjubileet for selskapets bag-in-box-divisjon. Smurfit Kappa har fra før et slikt senter i Ibi i Spania, og til sammen har selskapet 18 Experience Centers inkludert Global Experience Centre i Schiphol i Amsterdam.

Viser hele spekteret av muligheter
Dominique Gesat, som er daglig leder i Smurfit Kappa Bag-in-Box Epernay sier at kunder kan evaluere produksjonsprosessene på senteret og se standardene som er tatt i bruk for Bag-in-Box opp gjennom årene.

– Våre produksjonsfabrikker er sertifiserte over hele verden og anerkjente for sitt moderne utstyr og strenge prosedyrer for å sikre at reglene for matemballasje blir fulgt, sier han.

Opplevelsessenteret fungerer som sted der kundene får hands on-opplevelser av spekteret av muligheter som finnes med Bag-in-Box-teknologien. Det inkludere tekniske nyheter, laboratorium, interaktive utstillinger av film, tappekraner og esker, samt teknisk ekspertise.

Viser frem fabrikken på en ny måte
Veronika Necasova i markedsavdelingen til Smurfit Kappa Bag-in-Box sier at senteret ikke vil ansette flere mennesker til å betjene opplevelsessenteret.

– Dette er en ny måte å vise frem fabrikken til våre kunder på og gi dem en komplett reise når det gjelder bag-in-box, fra produksjon til kvalitetstesting og fylling til markedsapplikasjoner, sier hun.

– Kundene vil kunne se produksjonsmaskiner for poser, fyllemaskiner og laboratoriemaskiner, som viser hvordan vi tester posene.

 

 

Les mer

Det skjer på Sign Print&Pack i Odense

FotoJet-99

Ny etikettprinter fra Epson

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

STOK Emballage vil gjerne vinne Packnorth Award 2024

Nå er fristen over til innsending av bidrag til Packnorth Award 2024. De siste ukene har det vært en stor mengde bidrag. En av dem fra danske STOK Emballage. Bedrifter gleder seg til å delta i prisutdelingen på Scanpack i oktober.
STOKx

Grönstedts jubileumscognac illustrerer Stockholms Gamla stan

Grönstedt har servert Sveriges konjakkdrikkere siden 1846. For 20. året på rad lanserer de Le National – en spesialutgave av konjakken som lanseres en gang i året. Utgaven er en hyllest til arbeidet til gründer Johan Daniel Grönstedt. For å feire 20-årsjubileet til Le National, fikk Grönstedt hjelp fra designbyrået Famous Last Words for å komme opp med et emballasjedesign utenom det vanlige.
c1

Siste nytt

Det skjer på Sign Print&Pack i Odense

FotoJet-99

Ny etikettprinter fra Epson

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

STOK Emballage vil gjerne vinne Packnorth Award 2024

Nå er fristen over til innsending av bidrag til Packnorth Award 2024. De siste ukene har det vært en stor mengde bidrag. En av dem fra danske STOK Emballage. Bedrifter gleder seg til å delta i prisutdelingen på Scanpack i oktober.
STOKx

Grönstedts jubileumscognac illustrerer Stockholms Gamla stan

Grönstedt har servert Sveriges konjakkdrikkere siden 1846. For 20. året på rad lanserer de Le National – en spesialutgave av konjakken som lanseres en gang i året. Utgaven er en hyllest til arbeidet til gründer Johan Daniel Grönstedt. For å feire 20-årsjubileet til Le National, fikk Grönstedt hjelp fra designbyrået Famous Last Words for å komme opp med et emballasjedesign utenom det vanlige.
c1