Sealed Air utvider spekteret av maskiner for papiremballasje

PUBLISERT: 3 november 2020
OPPDATERT: 26 januar

Sealed Air tilbyr nå også maskiner for hulromsfylling med papir.|

På grunn av krav om bærekraftig utvikling, har Sealed Air respondert med å utvide tilbudet med en ny serie pakkemaskiner for papirbasert emballasje.

Sealed Air lanserer en ny serie pakkemaskiner for papirbasert hulromsfylling og dempeemballasje. Fem nye pakkemaskiner i Sealed Airs Paper Systems innebærer at selskapet nå har full bredde når det gjelder gjenvinnbare, gjenbrukbare og kostnadseffektive emballasjeløsninger for kunder som vil ha papir.

Det er global etterspørsel etter emballasje som både er bærekraftig og effektiv. Sealed Airs nye serie, som  inkluderer pakkemaskiner for tomromsfylling og dempeemballasje, vil inngå i selskapets serie med beskyttelsesemballasje basert på plast. Dermed er det opp til kundene kan velge material, men de vil få klare anbefalinger.

Bruker sin ekspertise

Eric vand der Kallen, Portfolio Manager i Sealed Air sier:

– Papiremballasje er raskt voksende, og selv om vi er kjent for plastemballasjeløsninger, vil vi sikre at vi kan tilby det bredeste utvalget av emballasjeprodukter som passer alle kunders bærekraftbehov.

Sealed Air vurderer alle kundeforespørsler for å identifisere om papir er den beste løsningen på deres emballasjebehov.

– I sin iver etter å innfri kundekrav om bærekraftig emballasje, har vi sett noen papirløsninger som gir økte skader på produktene, økt bruk av emballasje økt nedetid i pakkelinjene. Alt dette har en betydelig innvirkning på bedriftens effektivitet og miljøfotavtrykk, sier Eric.

– Vi bruker vår ekspertise når vi designer og tester bruksområdet for emballasjen for å kunne levere den beste totale emballeringsløsningen til hver kunde. Hvis papir er den beste løsningen, har vi nå en produktserie som kan levere dette.

Syv maskiner

De fem nye maskinene innebærer at Sealed Airs Paper System nå består av i alt syv maskiner. Fem hulromsfyllemaskiner er designet for å passe til enhver fasong og type produkt for å kunne lage emballasje som beskytter godt.
De to dempeemballasjemaskinene brukes til å lage emballasje som beskytter lette, tunge og skarpe produkter.

– Kundene har kanskje ikke vurdert Sealed Air når det gjelder papirbaserte emballasjeløsninger i fortiden, men med de nye produktene kan papirløsninger innlemmes sømløst i produksjonen.

– Vår utvidede portefølje gjør at vi kan tilby bærekraftige løsninger i både plast og papir. Det vil passe både små og store kunder, og alle våre systemer er designet for å kunne vokse og endres med bedriftene.

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar