Over 1.000 deltakere logget seg på direktestrømmingen 28. oktober der forhandlere over hele verden fikk presentert siste nytt fra Robopac på en innovativ måte.
Pandemien har ført til forandringer i Italias sosiale og økonomiske liv, som i resten av verden. Kombinasjonen av forandring og innovasjon kan fort føre til en revolusjon, og det er nettopp dette navnet Robopac har gitt til forhandlermøtet sitt.
Deltakere fra 150 land
Over tusen deltakere fra 150 land så på direktepresentasjonen av de mange interessante nyhetene som Milano-selskapet avslørte for hele verden samtidig. Automatiseringen akselerer, mye på grunn av at bedriftene vil holde hjulene i gang under COVID-19-pandemien.
Det har også sammenheng med at digitalisering og innføring av Industri 4.0 gir behov for et større utvalg av end-of-line-løsninger for emballasjeindustrien.
Robopac har en strategi om å vinne markedsandeler gjennom klare målsettinger og synergier mellom forhandlerne.
– Det er på grunn av deres innsats at Robopac har blitt et globalt selskap som kan til by høykvalitets løsninger for emballasjeindustrien verden rundt, sa Enrico Aureli, CEO u gruppen til forhandlerne.
ROBOT 7
Reisen mot økte markedsandeler startet i 2016 og tok fart i 2017, og kurvene pekte videre oppover i 2018 og 2019.
– 2020 blir en ny start med mål om ytterligere revolusjoner i markedet, sa salgs- og markedssjef Gianluce Buschi.
ROBOT 7 er en serie med selvdrevne pakkemaskiner som nå kommer i syvende utgave. Integra er en AGV som transporterer paller, mens Orbit R er en ringløsning. Gruppen har også lansert Recycle, som er en komprimeringsmaskin for råvarer som skal gjenvinnes.
– Teamet samarbeid slutter ikke her, det fortsetter hos dere, sa Frederico Spallino, daglig leder Robopac Machinery.
– Å bli en partner, ikke bare en leverandør, viser vei til full kundetilfredsstillelse, sa han.