Bruk av RFID i logistikk er i vekst, melder ACT Logimark

PUBLISERT: 13 oktober 2022
OPPDATERT: 26 januar

Morten Mathiesen, daglig leder av ACT Logimark. (Foto: ACT Logimark).

ACT Logimark registrerer vekst i leveranser av merke- og logistikkløsninger med digitale RFID-løsninger

-Standardisering og valg av gode samarbeidspartnere på RFID-utstyr og -komponenter, kombinert med vår egen programvare, LogiFlow, ligger bak våre mange leveranser, forteller Morten Mathiesen, daglig leder i ACT Logimark AS.

-Som hovedpartner av GS1, benytter vi hovedsakelig GS1-standarder i våre leveranser av strekkodeløsninger og RFID-baserte løsninger. Ofte benyttes både strekkoder og RFID-tags og/eller etiketter som informasjonsbærere i våre løsninger, fortsetter Mathiesen.

-Som mangeårig leverandør av maskiner, utstyr og løsninger for merking, sporing og kontroll av produkter, emballasje og lastbærere, sørger våre løsninger for full kontroll blant annet i produksjon, lagerføring, transport og distribusjon.

Kunder i mange forskjellige bransjer

Samarbeid med de beste aktørene innen RFID-utstyr, gjør bedriften leveringsdyktig. ACT Logimarks kundebase består av bedrifter i mange bransjer, og RFID-løsningene omfatter mange ulike bruksområder.

-I tillegg til et godt samarbeid med Zebra Technologies, har vi over tid etablert samarbeid med ulike produsenter av RFID-etiketter, -tags og -brikker. Jeg kan ikke se at vi har mottatt forespørsler vi ikke har kunnet løse, sier Mathiesen.

Dersom du ønsker å vite mer om RFID-løsninger, kontakt ACT Logimark, så sender de deg sin ACT Portal om RFID-utstyr og -løsninger.

Les mer

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red

Siste nytt

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red