Påmelding for besøk på SMART industri er åpen

PUBLISERT: 11 februar 2018
OPPDATERT: 26 januar


Fra 17. til 19. april samles utstyrleverandører, produsenter og produkteiere til SMART industri på Norges Varemesse. Meld deg på som besøkende eller utstiller.

Emballasjeforeningen er en av de åtte aktørene som støtter opp om arrangementet SMART industri. Her får du se fremtidens løsninger i praksis og kan delta på banebrytende kurs og konferanser. Det blir selvfølgelig lagt til rette for å utveksle erfaringer med bransjekolleger på ulike sosiale arrangementer

Innovasjon, bærekraft og digitalisering
SMART industri har fokus på innovasjon, bærekraft og digitalisering. De tøffeste maskinene og løsningene innenfor prefab, maskinering, sveis, overflate og verksted vises frem og demonstreres.

Arrangørene satser på ungdommen og kommer med en rekke ungdomstilbud. Via vårt samarbeid med Kongsberg VGS, Fagskolen Tinius Olsen og K-Tech så vil studenter ved disse utdanningsinstitusjonene ha regien for all ungdomsaktivitet.

Den norske industrien har alltid vært dyktige på å bruke teknologiutvikling som konkurransekraft. I SMART industris Innovation Corner vil de besøkende kunne se og prøve det råeste og nyeste på markedet.

Disse standene vil gi inspirasjon og nysgjerrighet for neste steg i teknologiutviklingen. Har din bedrift produkter, utstyr eller løsninger som ingen har sett før – Innovation Corner er stedet å vise det frem!
 
Bærekraft
Det stilles stadig økende krav til grønne løsninger og klimanøytralitet. I Green Area kan din bedrift vise frem at bærekraft kan være et stort konkurransefortrinn for norske industribedrifter. Her skal det vises frem hvordan man kan bruke digitalisering, teknologi og materialer til å bli en miljøvinner.
 
For første gang i Norge går de største bransjeforeningene innen verkstedindustrien sammen om å skape industriens viktigste arena.

SMART industri med kurs og seminarer, konferanser, årsmøter, åpne medlemsmøter, og maskin og utstyrsmesse – alt samlet på ett sted.

Hvis din bedrift skal delta på kun ett arrangement i 2018, vil vi anbefale SMART industri. Her vil du trolig få det beste utbyttet!

Lær mer og utvid ditt nettverk – påmelding besøkende

 

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar