Norsk firma i finalene i prestisjetung konkurranse

PUBLISERT: 25 oktober 2022
OPPDATERT: 26 januar

Norbeco AS har kommet til finalen i den prestisjetunge Zenit Global Water Awards med produktet Hydra.sci Collagen Water, i kategorien «funksjonell drikke».

Vinneren blir annonsert under prisutdelingen i Evia -les -Bains i Frankrike, 9. november 2022. Og kanskje kan Norbeco stikke av med førsteprisen?

– Det blir veldig spennende med konkurransen. Vi tror vi har god sjanse for å vinne. Vi skiller oss godt ut fra konkurrentene både på innhold og emballasje, kommenterer daglig leder Harald Maartman i Norbeco.

Hydra.sci collagen water er en unik drikkevare med fokus på skjønnhet fra innsiden. Produktet inneholder Verisol®-kollagenpeptider fra den anerkjente tyske produsenten Gelita, og er først ut i Norge som et funksjonelt vann som inneholder Verisol®-kollagenpeptider, vitamin B6 og B12.

Stolte over produktet

– Vi er kjempestolte av at vårt produkt Hydra.sci Collagen Water er i finalen. Vi står nå på trappene til internasjonal lansering og denne nominasjonen er en bekreftelse på at vi gjør ting riktig, sierHarald Maartmann.

Papirbasert emballasje

Norbeco AS har bevisst valgt en papirbasert emballasje fra Tetra Pak for Hydra.sci Collagen Water. Kartongen har et lavt klimaavtrykk og gir lang holdbarhet sammenlignet med konkurrerende emballasjer. Den er i tillegg meget effektiv å transportere og lagre.

Norbeco AS konkurrerer med noen av de største globale drikkevarenavnene i bransjen. Det å bli nominert som finalist i den prestisjetunge bransjeprisen Zenith Gloabal Water Awards
er en bekreftelse på at Norbeco AS har utviklet et produkt med internasjonalt potensial.

 

Siste nytt

Klar for å ta imot din plastemballasje

Tidligere ble plastemballasjen du kildesorterer hjemme sendt til Tyskland og Sverige. Nå sendes alt til Områ i Indre Østfold. Etter en lengre testperiode er anlegget nå i full drift, og klar for å ta imot plastemballasje fra store deler av Sunnmøre. Finsorteringsanlegget kan ta i mot 90 000 tonn plastemballasje og er 13 000 kvadratmeter stort.
områ7
Klar for å ta imot din plastemballasje

Leken og frekt når Bubs endrer profil

Det virale godterimerket Bubs fornyer identiteten sin. Den nye grafiske profilen inkluderer en fullstendig redesignet logo som skal styrke merkevaren og dens gjenkjennelse, samt nye fargevalg, fonter og en spesialdesignet merchandise-kolleksjon. Identiteten ble utviklet i samarbeid med byrået Super Tuesday, som fokuserte på å fremheve det som har blitt synonymt med merkevaren på en leken måte.
BUBS_37x
Leken og frekt når Bubs endrer profil

Metsä Board fortsetter å tilpasse seg et svakt kartongmarked

Metsä Board har tidligere lansert et kostnadsbesparende og lønnsomhetsforbedringsprogram verdt omtrent 200 millioner euro. Som en del av programmet startet selskapet forhandlinger om driftsendringer som dekker alt personell i selskapets operasjonsland 7. oktober 2025. Det ble en håndfull færre oppsigelser i Finland enn forventet.
Reels-in-warehousex
Metsä Board fortsetter å tilpasse seg et svakt kartongmarked

Tetra Pak og Artek Solutions leter etter bruksområde for PolyAl

Tetra Pak har inngått et samarbeid med det svenske selskapet Artek Solutions for å utforske nye bruksområder for PolyAl – plast- og aluminiumsmaterialet som resirkuleres fra drikkekartonger. Målet er å lage høytytende industriprodukter med lang levetid ved å kombinere PolyAl med andre resirkulerte materialer.
Artek_Tetra-Pak
Tetra Pak og Artek Solutions leter etter bruksområde for PolyAl

Les mer

Klar for å ta imot din plastemballasje

Tidligere ble plastemballasjen du kildesorterer hjemme sendt til Tyskland og Sverige. Nå sendes alt til Områ i Indre Østfold. Etter en lengre testperiode er anlegget nå i full drift, og klar for å ta imot plastemballasje fra store deler av Sunnmøre. Finsorteringsanlegget kan ta i mot 90 000 tonn plastemballasje og er 13 000 kvadratmeter stort.
områ7
Klar for å ta imot din plastemballasje

Leken og frekt når Bubs endrer profil

Det virale godterimerket Bubs fornyer identiteten sin. Den nye grafiske profilen inkluderer en fullstendig redesignet logo som skal styrke merkevaren og dens gjenkjennelse, samt nye fargevalg, fonter og en spesialdesignet merchandise-kolleksjon. Identiteten ble utviklet i samarbeid med byrået Super Tuesday, som fokuserte på å fremheve det som har blitt synonymt med merkevaren på en leken måte.
BUBS_37x
Leken og frekt når Bubs endrer profil

Metsä Board fortsetter å tilpasse seg et svakt kartongmarked

Metsä Board har tidligere lansert et kostnadsbesparende og lønnsomhetsforbedringsprogram verdt omtrent 200 millioner euro. Som en del av programmet startet selskapet forhandlinger om driftsendringer som dekker alt personell i selskapets operasjonsland 7. oktober 2025. Det ble en håndfull færre oppsigelser i Finland enn forventet.
Reels-in-warehousex
Metsä Board fortsetter å tilpasse seg et svakt kartongmarked

Tetra Pak og Artek Solutions leter etter bruksområde for PolyAl

Tetra Pak har inngått et samarbeid med det svenske selskapet Artek Solutions for å utforske nye bruksområder for PolyAl – plast- og aluminiumsmaterialet som resirkuleres fra drikkekartonger. Målet er å lage høytytende industriprodukter med lang levetid ved å kombinere PolyAl med andre resirkulerte materialer.
Artek_Tetra-Pak
Tetra Pak og Artek Solutions leter etter bruksområde for PolyAl