Netthandel i fokus på Warzaw Pack 5.-7. mars

PUBLISERT: 25 februar 2019
OPPDATERT: 26 januar


5.-7. mars 2019 arrangeres messen Warsaw Pack for fjerde gang i den polske hovedstaden. Messen vil spesielt ta tak i emballering av netthandelsvarer.

Ellers omfatter Warzaw Pack pakketeknikk, automatisering og robotisering, emballasje, etiketter, etikettering og trykk og materialer.

Markedsundersøkelser viser at netthandelen vil beløpe seg til nesten 70 milliarder zloty i 2020. Veksten vil gi økt behov for automatisering av pakkeprosessene og forsendelser av varer. Det vik også gi økt behov for materialer, esker, etiketter, fyllemaskiner og programvare.

Inviterer interessenter til messen
Warzaw Pack er det første eventet i Polen som setter søkelys på netthandel og viser løsninger for dette.

– Vi vil gjerne invitere alle interessenter i emballasjeindustrien, produsenter av mat og drikke, kosmetikk, kjemiske husholdningsvarer, dyremat og gjødsel og logistikkleverandører til mesen, forteller Marcin Wardal i Ptak Warsaw Expo.

Han forteller videre at messearrangøren gjerne arrangerer B2B-møter med utstillere på messen. Det er mulig å søke om Hosted Buyer Programme som omfatter hotell med frokost, transfer fra flyplassen og lunsjvouchere. 

 

 

Les mer

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red

Siste nytt

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red