Netthandel i fokus på Warzaw Pack 5.-7. mars

PUBLISERT: 25 februar 2019
OPPDATERT: 26 januar


5.-7. mars 2019 arrangeres messen Warsaw Pack for fjerde gang i den polske hovedstaden. Messen vil spesielt ta tak i emballering av netthandelsvarer.

Ellers omfatter Warzaw Pack pakketeknikk, automatisering og robotisering, emballasje, etiketter, etikettering og trykk og materialer.

Markedsundersøkelser viser at netthandelen vil beløpe seg til nesten 70 milliarder zloty i 2020. Veksten vil gi økt behov for automatisering av pakkeprosessene og forsendelser av varer. Det vik også gi økt behov for materialer, esker, etiketter, fyllemaskiner og programvare.

Inviterer interessenter til messen
Warzaw Pack er det første eventet i Polen som setter søkelys på netthandel og viser løsninger for dette.

– Vi vil gjerne invitere alle interessenter i emballasjeindustrien, produsenter av mat og drikke, kosmetikk, kjemiske husholdningsvarer, dyremat og gjødsel og logistikkleverandører til mesen, forteller Marcin Wardal i Ptak Warsaw Expo.

Han forteller videre at messearrangøren gjerne arrangerer B2B-møter med utstillere på messen. Det er mulig å søke om Hosted Buyer Programme som omfatter hotell med frokost, transfer fra flyplassen og lunsjvouchere. 

 

 

Siste nytt

Ketsjupemballasje som "eksploderer"

Det nederlandske designfirmaet Akarton har utviklet en reklameemballasje for det nederlandske selskapet Hela og deres Hela Tomato Ketchup. Løsningen viser hvordan innovativ design og funksjonalitet kan møtes, samt tiltrekke seg influensere som markedsførere.
Akarton_HelaTomaat_VM3_25_verpakkingx

Starbucks lanserer plastfrie kaffebegre

En ny versjon av Starbucks' ikoniske hvite beger har nylig blitt lansert i Europa. Etter mye forskning og utvikling har Starbucks nå en kaffekopp der plastfôringen er erstattet med et mineralbelegg. Det nye begeret er sertifisert som hjemmekomposterbart og i stor grad resirkulerbart.
starbux

Ny trauforsegler for store kvanta fra Ishida bygger på smart intelligens

Ishida Europe har introdusert en ny trau-forsegler for næringsmiddelindustrien, QX-800, som gir økt kapasitet og adresserer ytelses- og effektivitetsutfordringene ved trauforseglingsapplikasjoner. Den er basert på smart intelligens og har et kompakt design.
QX-800-close-up-shot-of-gripper-arms-with-pots-of-fruitx

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip innen skjærebord, ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David

Les mer

Ketsjupemballasje som "eksploderer"

Det nederlandske designfirmaet Akarton har utviklet en reklameemballasje for det nederlandske selskapet Hela og deres Hela Tomato Ketchup. Løsningen viser hvordan innovativ design og funksjonalitet kan møtes, samt tiltrekke seg influensere som markedsførere.
Akarton_HelaTomaat_VM3_25_verpakkingx

Starbucks lanserer plastfrie kaffebegre

En ny versjon av Starbucks' ikoniske hvite beger har nylig blitt lansert i Europa. Etter mye forskning og utvikling har Starbucks nå en kaffekopp der plastfôringen er erstattet med et mineralbelegg. Det nye begeret er sertifisert som hjemmekomposterbart og i stor grad resirkulerbart.
starbux

Ny trauforsegler for store kvanta fra Ishida bygger på smart intelligens

Ishida Europe har introdusert en ny trau-forsegler for næringsmiddelindustrien, QX-800, som gir økt kapasitet og adresserer ytelses- og effektivitetsutfordringene ved trauforseglingsapplikasjoner. Den er basert på smart intelligens og har et kompakt design.
QX-800-close-up-shot-of-gripper-arms-with-pots-of-fruitx

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip innen skjærebord, ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David