Merkevaresjef for Freia vant prisen "Årets markedsfører"

PUBLISERT: 16 desember 2018
OPPDATERT: 26 januar


Mondelez’ Brand Manger Monica Paulsen Ygre har vunnet Ledertalentenes prestisjefylte pris som “Årets markedsfører” 2018. 

I sterk konkurranse med andre talenter går hun av med seieren for hennes solide arbeid i markedsføringen av Freia Melkesjokolade. Brettspillkampanjen på innsiden av sjokoladeplatene har vært en av årets sterke kampanjer.

Ikonisk merkevare
E24 har de siste 10 årene delt ut pris til de største ledertalentene innen næringslivet. Fredag 7. desember ble vinnerne for 2018 annonsert. Brand Manager for Freia sjokoladeplater, Monica Paulsen Ygre var glad og stolt da hun mottok nyheten om at hun var kåret til «Årets markedsfører».

– Freia Melkesjokolade har vært produsert på Rodeløkka siden 1906. Å være med på å påvirke en slik ikonisk merkevare er veldig spennende, sier Monica. 

– Denne utmerkelsen er en energiinnsprøytning for meg til å fortsette å utvikle meg, skape flere nye Freia sjokoladeprodukter for det norske folk og videre markedsføre «Et lite stykke Norge» på best mulig måte.

Etablert i 1889
Freia sjokoladefabrikk ble etablert i 1889 på Rodeløkka i Oslo og har siden den tid produsert sjokolade til det norske folk midt i hjerte av Oslo. 

Merkevarer som Freia Melkesjokolade, Kvikk Lunsj, Twist, Japp, Kong Haakon, M, Non Stop, Smil etc. har blitt utviklet av sjokoladeprodusenten siden den tid, tidløse klassikere som den dag i dag er Nordmenns favoritter. Freia er i dag eid av snacking selskapet Mondelez International.

– Jeg synes det er utrolig spennende å utvikle nye forbrukerengasjerende produkter og merkevareaktiviseringer for et av Norges mest populære merkenavn Freia Melkesjokolade, sier Monica. 

 

 

Les mer

Det skjer på Sign Print&Pack i Odense

FotoJet-99

Ny etikettprinter fra Epson

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

STOK Emballage vil gjerne vinne Packnorth Award 2024

Nå er fristen over til innsending av bidrag til Packnorth Award 2024. De siste ukene har det vært en stor mengde bidrag. En av dem fra danske STOK Emballage. Bedrifter gleder seg til å delta i prisutdelingen på Scanpack i oktober.
STOKx

Grönstedts jubileumscognac illustrerer Stockholms Gamla stan

Grönstedt har servert Sveriges konjakkdrikkere siden 1846. For 20. året på rad lanserer de Le National – en spesialutgave av konjakken som lanseres en gang i året. Utgaven er en hyllest til arbeidet til gründer Johan Daniel Grönstedt. For å feire 20-årsjubileet til Le National, fikk Grönstedt hjelp fra designbyrået Famous Last Words for å komme opp med et emballasjedesign utenom det vanlige.
c1

Siste nytt

Det skjer på Sign Print&Pack i Odense

FotoJet-99

Ny etikettprinter fra Epson

Den nye ColorWorks C8000e produserer høykvalitetsetiketter i høy hastighet samtidig som den reduserer kostnader og avfall som vanligvis er forbundet med tradisjonell, analogbasert etikettutskrift.
epson-location-shoot.5

STOK Emballage vil gjerne vinne Packnorth Award 2024

Nå er fristen over til innsending av bidrag til Packnorth Award 2024. De siste ukene har det vært en stor mengde bidrag. En av dem fra danske STOK Emballage. Bedrifter gleder seg til å delta i prisutdelingen på Scanpack i oktober.
STOKx

Grönstedts jubileumscognac illustrerer Stockholms Gamla stan

Grönstedt har servert Sveriges konjakkdrikkere siden 1846. For 20. året på rad lanserer de Le National – en spesialutgave av konjakken som lanseres en gang i året. Utgaven er en hyllest til arbeidet til gründer Johan Daniel Grönstedt. For å feire 20-årsjubileet til Le National, fikk Grönstedt hjelp fra designbyrået Famous Last Words for å komme opp med et emballasjedesign utenom det vanlige.
c1