Mellomleggsark fra Palcut som butikkselger på pall

PUBLISERT: 22 mars 2017
OPPDATERT: 26 januar

|

Palcut viser sitt nye point-of-sale-konsept på Interpack; Antim mellomleggsark er utstyrt med sidefliker som henger utover varene på pallen.

På flappene kan man trykke et salgsbudskap som blir synlig når pallen settes fram. Dette er en effektiv måte å skape synlighet på i disse dager hvor flere butikkjeder setter grenser for reklame i butikkene.

– Antim65 point-of-sale er et billig alt-i-ett-konsept for markedsføring av merkevarer i butikkene, sier Rudi Pedersen, administrerende direktør i Palcut.

– Det sparer kostbar tid for alle og gir merkevarene større synlighet i butikker der eierne er tilbakeholdne med å gi plass til salgsdisplays og skilt fra leverandørene.

Fleksibilitet
Palcut Stacker er et nytt konsept som Palcut tester ut på Interpack. Denne består av en modul som sammenkobles med en Palcut arkdispenser. Stackeren har blant annet et løftesystem som plasserer avskårne ark på en pall for bruk på andre steder i bedriften.

– Mange av våre kunder har pakkelinjer der varer håndpakkes. De har behov for en løsning for intern produksjon av mellomleggsark, sier Lars Østergaard Jonasen, produktsjef hos Palcut.

– Med en Palcut Stacker installert klan de skjære til ark til de andre pakkelinjene. Fordelen er fleksibilitet, redusert lagerplass og mindre lagerbinding.

Smoother til ark med høy gramvekt
Paclut Smother en patentert løsning som fjerner spenning i ark med gramvekt på 250 gram/m2 og oppover. Det betyr at avskårne ark ligger helt flatt på oppsamlingsbordet til pakkeroboten. Dermed kan alt papiret på rullen utnyttes, noe som reduserer rulleskift og driftsstopp.

De nye arkdispenserne er modulært oppbygd, slik at grunnversjonen enkelt kan tilpasses de fleste pakkelinjer. Samtidig kan de enkelt utvides med nye fuksjoner, som hurtigskift av papir der den nye rillen plasseres ved hjelp av en vogn.

Det modulære konseptet reduserer leveringstiden og gir enkel integrasjon i kundenes pakkelinjer.
Palcut vil også vise frem sin nye corporate identity på Interpack 2017. Den omfatter ny logo, ny grafisk indentitet og helt ny stand-design.

 

 

Les mer

Flying start for Epsons etikettsatsing

Epson har produsert etikettpresser i over et tiår, men i Norden har selskapets fokus vært mer på tradisjonell trykking. Inntil nå. For rundt et år siden ble det også gjort en etikettsatsing her nord.
Epson-3-1024x683

Lexit viste ny løsning for 2D-strekkoder

Lexit Group tilbyr løsninger for digitale etiketter og industriell merking. På Scanpack viste de en helt ny maskin fra den franske partneren Markem Imaje.
Lexit-1-1024x683

EPS som er 100 prosent gjenvinnbart

Under Scanpack kom nyheten om at danske STOK Emballage kjøper emballasjevirksomheten til norske BEWI. Packnews var innom BEWI-standen for å se hva de viste på utstillingen.
Bewi-1024x683

STOK Emballage kjøper deler av BEWI

En større forretningsavtale i den nordiske emballasjeindustrien ble annonsert under Scanpack. Det er det danske selskapet STOK Emballage som kjøper emballasjevirksomheten til norske BEWI.
BEWI_baater

Siste nytt

Flying start for Epsons etikettsatsing

Epson har produsert etikettpresser i over et tiår, men i Norden har selskapets fokus vært mer på tradisjonell trykking. Inntil nå. For rundt et år siden ble det også gjort en etikettsatsing her nord.
Epson-3-1024x683

Lexit viste ny løsning for 2D-strekkoder

Lexit Group tilbyr løsninger for digitale etiketter og industriell merking. På Scanpack viste de en helt ny maskin fra den franske partneren Markem Imaje.
Lexit-1-1024x683

EPS som er 100 prosent gjenvinnbart

Under Scanpack kom nyheten om at danske STOK Emballage kjøper emballasjevirksomheten til norske BEWI. Packnews var innom BEWI-standen for å se hva de viste på utstillingen.
Bewi-1024x683

STOK Emballage kjøper deler av BEWI

En større forretningsavtale i den nordiske emballasjeindustrien ble annonsert under Scanpack. Det er det danske selskapet STOK Emballage som kjøper emballasjevirksomheten til norske BEWI.
BEWI_baater