Logopak viser smarte etiketter på LogiMat

PUBLISERT: 24 januar 2018
OPPDATERT: 26 januar

|

På LogiMat i Stuttgart 13.-15. mars 2018 skal Logopak vise sin portefølje med on-site produksjon av etiketter og dekoretiketter, samt sporing med smarte etiketter.

Logopak produserer alle de vanlige typene papiretiketter, som thermal transfer og direct thermal, samt plastetiketter. I tillegg har produsenten nylig investert i produksjonsutstyr for dekoretiketter.

Etikettene er tilgjengelig i standard og kundetilpassede formater, samt storformat opptil A3. Etikettene brukes til merking av produktemballasje ved utsalgspunktet, samt til transportmerking av D-pak og paller.

Logopaks brede portefølje inkluderer også smarte etiketter og RFID-brikker.

Simulering av verdikjeden
På LogiMat-messen er Logopak offisiell partner i «Tracking & Tracing Theatre» som arrangeres av industriorganisasjonen AIM i hall 4, F05.

«Auto-ID-Live-Scenario» for simulering av prosessflyt viser hele verdikjeden fra innkommende logistikk og interntransport til produksjon og utgående logistikk.Her vises trinnvis hvordan objekter kan spores gjennom verdikjeden ved hjelp av teknologier som RFID, strekkoder, 2D-koder, RTLS (Real-Time Locating Systems) og sensorer.

Logopak deltar i Tracking & Tracing Theatre med en etiketteringsmaskin for strekkoder og RFID via smarte etiketter.

Holder til utenfor Hamburg
Logopak er en ledende produsent av logistikkintegrerte etiketteringssystemer, programvare for etikettering, strekkoder og industriprintere.

Selskapet leverer også etiketter for direkte og indirekte merking av produkter og emballasje. Porteføljen inkluderer både blanke etiketter og dekoretiketter.Logopak holder til i Hartenholm i nærheten av Hamburg, Tyskland.

 

 

Les mer

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red

Siste nytt

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red