Lexit Group viser fremtidige produkter og løsninger

PUBLISERT: 10 januar 2018
OPPDATERT: 26 januar

|

For fjerde år på rad arrangerer Lexit Group sin tradisjonsrike messe med løsningsorienterte produktnyheter i Posthallen i Oslo 18. januar 2018.

– Her vil nye og eksisterende kunder få en generell innføring i våre løsningsorienterte produktnyheter tilpasset bedriftenes behov på alle våre fagområder, sier messeansvarlig Svein Lauritsen hos Lexit Group.

Miks av produktnyheter
– Det vil være en miks av produktnyheter innenfor fagområdene retail, hånd- og truckterminaler, RFID, etiketter og industri. Et viktig aspekt er å belyse fremtidsvisjonene våre produsenter og partnere har til sine produkter og løsninger.

– Hvordan kan slike systemer effektivisere driften, skape stordriftsfordeler og fremtidige vekstområder, sier Lauritsen, som har stor tro på at konseptet vil bære frukter.

Messen i Posthallen har vært en suksess for kunder og partnere.

Positiv undersøkelse
– I fjor gjennomførte vi en spørreundersøkelse om messekonseptet. Tilbakemeldingene var oppløftende og viser at våre kunder fikk svar på sine spørsmål om bredden av våre produkter og løsninger fra våre medarbeidere med spesialkompetanse innenfor hvert sitt fagområde, sier Lauritsen.

– I tillegg til faglig påfyll gjentar vi suksessen med eksotisk buffet og flytende forfriskninger gjennom hele dagen. Vi håper flere setter av datoen 18. januar fra kl. 1000 til 1600.

– Her kan vi love en innholdsrik dag med flere produktnyheter og fruktbar dialog med våre medarbeidere og partnere, sier Lauritsen til slutt. 

Lexit Group feirer for øvrig sitt 25-årsjubiluem i 2018.

 

 

Les mer

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red

Siste nytt

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red