Lexit Group Norway gjentar messesuksessen

PUBLISERT: 9 desember 2015
OPPDATERT: 26 januar

|

Lexit Group Norway AS følger opp messesuksessen fra 2015 med ny minimesse i Posthallen 28. januar 2016 i Oslo.

– Stor publikumsoppslutning og flere positive tilbakemeldinger fra våre kunder er årsaken til at vi nå viderefører arrangementet, sier daglig leder Lasse Eriksen i selskapet. 

Presenterer sine løsninger
Han forventer like stor, om ikke større oppslutning om årets minimesse. Her vil Lexit Group Norway AS presentere fremtidens program- og maskinvareløsninger for lager, logistikk, POS/retail, field service, kommunal- og helsesektor.

– De er spesialdesignet for organisasjoner som ønsker å stå best rustet til å møte dagens og fremtidens konkurransekrav, sier Eriksen.

– Våre produkter tilfredsstiller kundenes forventninger til datafangst, sporbarhet og sikker innhenting av informasjon.

Kundemiks
På minimessa ser Eriksen for seg en miks av nåværende og nye kunder som ønsker produktoppdateringer og styrke relasjonene til Lexit Group Norway AS.

 – Alle er velkomne til å melde seg på arrangementet enten via Facebook, mail eller våre web-sider. Vi har også sendt ut skriftlig invitasjon til noen kunder.  Vi kan komme med ideer til hvordan kundene kan møte sine bedriftsutfordringer på en smartere måte med bruk av moderne IKT-systemer, sier Eriksen.

Han legger til at interessen for årets messe er stor. – Derfor er det første-mann-til-mølla prinsippet som gjelder.

Møteplass og produktnyheter
Han legger til at produsentene Motorola Solutions (Zebra) og Honeywell Scanning and Mobility (Intermec) stiller med egen stand.

Eriksen kan fortelle at selskapets POS-, industri- og tradisjonelle datafangstkunder var godt representert på fjorårets messe, der mange tilbrakte hele dagen.

– Vår messe innbyr til nær kontakt mellom leverandør og kunde, sier Eriksen. – Fjorårets arrangement resulterte i mange leads som ble fulgt opp i etterkant. Noen av dem resulterte i konkrete avtaler.

Denne gang, som sist, vil Lexit Group Norway AS presentere en rekke produktnyheter og løsninger for alle bransjesektorer, hvor kravet til datafangst, sporbarhet og sikker innhenting av informasjon er viktig for å øke konkurransekraften.

Årlig arrangement
Mye tyder på at minimessen på Posthuset blir et årlig arrangement. – Så langt har det vært en strøm av påmeldinger, og vi har forventninger om at dette blir en like stor suksess som i fjor, sier Eriksen.

Han kan fortelle at Lexit Group Norway AS har planer om å arrangere tilsvarende minimesser i byer som Bergen, Stavanger og Trondheim.

– Det er viktig å vise vår styrke og bredde i andre deler av Norge, avslutter han.
 

 

 

 

Siste nytt

Ketsjupemballasje som "eksploderer"

Det nederlandske designfirmaet Akarton har utviklet en reklameemballasje for det nederlandske selskapet Hela og deres Hela Tomato Ketchup. Løsningen viser hvordan innovativ design og funksjonalitet kan møtes, samt tiltrekke seg influensere som markedsførere.
Akarton_HelaTomaat_VM3_25_verpakkingx

Starbucks lanserer plastfrie kaffebegre

En ny versjon av Starbucks' ikoniske hvite beger har nylig blitt lansert i Europa. Etter mye forskning og utvikling har Starbucks nå en kaffekopp der plastfôringen er erstattet med et mineralbelegg. Det nye begeret er sertifisert som hjemmekomposterbart og i stor grad resirkulerbart.
starbux

Ny trauforsegler for store kvanta fra Ishida bygger på smart intelligens

Ishida Europe har introdusert en ny trau-forsegler for næringsmiddelindustrien, QX-800, som gir økt kapasitet og adresserer ytelses- og effektivitetsutfordringene ved trauforseglingsapplikasjoner. Den er basert på smart intelligens og har et kompakt design.
QX-800-close-up-shot-of-gripper-arms-with-pots-of-fruitx

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip innen skjærebord, ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David

Les mer

Ketsjupemballasje som "eksploderer"

Det nederlandske designfirmaet Akarton har utviklet en reklameemballasje for det nederlandske selskapet Hela og deres Hela Tomato Ketchup. Løsningen viser hvordan innovativ design og funksjonalitet kan møtes, samt tiltrekke seg influensere som markedsførere.
Akarton_HelaTomaat_VM3_25_verpakkingx

Starbucks lanserer plastfrie kaffebegre

En ny versjon av Starbucks' ikoniske hvite beger har nylig blitt lansert i Europa. Etter mye forskning og utvikling har Starbucks nå en kaffekopp der plastfôringen er erstattet med et mineralbelegg. Det nye begeret er sertifisert som hjemmekomposterbart og i stor grad resirkulerbart.
starbux

Ny trauforsegler for store kvanta fra Ishida bygger på smart intelligens

Ishida Europe har introdusert en ny trau-forsegler for næringsmiddelindustrien, QX-800, som gir økt kapasitet og adresserer ytelses- og effektivitetsutfordringene ved trauforseglingsapplikasjoner. Den er basert på smart intelligens og har et kompakt design.
QX-800-close-up-shot-of-gripper-arms-with-pots-of-fruitx

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip innen skjærebord, ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David