Lexit Group Norway gjentar messesuksessen

PUBLISERT: 9 desember 2015
OPPDATERT: 26 januar

|

Lexit Group Norway AS følger opp messesuksessen fra 2015 med ny minimesse i Posthallen 28. januar 2016 i Oslo.

– Stor publikumsoppslutning og flere positive tilbakemeldinger fra våre kunder er årsaken til at vi nå viderefører arrangementet, sier daglig leder Lasse Eriksen i selskapet. 

Presenterer sine løsninger
Han forventer like stor, om ikke større oppslutning om årets minimesse. Her vil Lexit Group Norway AS presentere fremtidens program- og maskinvareløsninger for lager, logistikk, POS/retail, field service, kommunal- og helsesektor.

– De er spesialdesignet for organisasjoner som ønsker å stå best rustet til å møte dagens og fremtidens konkurransekrav, sier Eriksen.

– Våre produkter tilfredsstiller kundenes forventninger til datafangst, sporbarhet og sikker innhenting av informasjon.

Kundemiks
På minimessa ser Eriksen for seg en miks av nåværende og nye kunder som ønsker produktoppdateringer og styrke relasjonene til Lexit Group Norway AS.

 – Alle er velkomne til å melde seg på arrangementet enten via Facebook, mail eller våre web-sider. Vi har også sendt ut skriftlig invitasjon til noen kunder.  Vi kan komme med ideer til hvordan kundene kan møte sine bedriftsutfordringer på en smartere måte med bruk av moderne IKT-systemer, sier Eriksen.

Han legger til at interessen for årets messe er stor. – Derfor er det første-mann-til-mølla prinsippet som gjelder.

Møteplass og produktnyheter
Han legger til at produsentene Motorola Solutions (Zebra) og Honeywell Scanning and Mobility (Intermec) stiller med egen stand.

Eriksen kan fortelle at selskapets POS-, industri- og tradisjonelle datafangstkunder var godt representert på fjorårets messe, der mange tilbrakte hele dagen.

– Vår messe innbyr til nær kontakt mellom leverandør og kunde, sier Eriksen. – Fjorårets arrangement resulterte i mange leads som ble fulgt opp i etterkant. Noen av dem resulterte i konkrete avtaler.

Denne gang, som sist, vil Lexit Group Norway AS presentere en rekke produktnyheter og løsninger for alle bransjesektorer, hvor kravet til datafangst, sporbarhet og sikker innhenting av informasjon er viktig for å øke konkurransekraften.

Årlig arrangement
Mye tyder på at minimessen på Posthuset blir et årlig arrangement. – Så langt har det vært en strøm av påmeldinger, og vi har forventninger om at dette blir en like stor suksess som i fjor, sier Eriksen.

Han kan fortelle at Lexit Group Norway AS har planer om å arrangere tilsvarende minimesser i byer som Bergen, Stavanger og Trondheim.

– Det er viktig å vise vår styrke og bredde i andre deler av Norge, avslutter han.
 

 

 

 

Les mer

Coca-Cola flytter frem sine miljømål til 2035

Mange av de store merkevaregigantene må nå krype til korset og innrømme at de ambisiøse miljømålene de hadde for emballasjen som de planla i 2018 ikke kommer til å kunne bli oppfylt. Da følte man at en skapte seg litt alburom og stoppet kritikken som fantes, men det er egentlig ikke en overraskelse at man ikke lyktes. Nå kunngjør Coca-Cola Company at de setter nye mål for 2035.
evonne-yuwen-teoh-HAsX-3a773w-unsplashx

Tetra Pak og Yellow Dreams gjenvinner polyAl i nytt anlegg i Nederland

Med en felles investering på cirka 3 millioner euro av Tetra Pak og selskapet Yellow Dreams, kommer et nytt gjenvinningsanlegg til å starte opp sin virksomhet i Ittervoort i Nederland i løpet av andre halvår i 2025. Anlegget kommer til å håndtere ikke-fiberkomponenter (polyAl) fra brukte drikkekartonger, hvilket øker gjenvinningskapasiteten i EU.
recon-polymersx

Maskinleverandøren Kolbus har blitt solgt

Kolbus, som produserer maskiner for produksjon og viderebehandling av pappesker, er kjøpt opp av det tyske investeringsfondet Max Valier Holdings.
Kolbus

Berør flasken og etiketten lyser opp

Coca-Cola har lansert en spesiell begrenset opplag av "Thor" (Tor med hammeren) temaemballasje i Brasil. Den er utstyrt med OLED-teknologi (Organic LED) fra tyske Inuru. Trykt elektronikk har vært et diskusjonstema i ganske mange år i emballasje- og etikettindustrien, men det virkelige gjennombruddet har latt vente på seg. Muligens vil Inuru stå for det.
Thors

Siste nytt

Coca-Cola flytter frem sine miljømål til 2035

Mange av de store merkevaregigantene må nå krype til korset og innrømme at de ambisiøse miljømålene de hadde for emballasjen som de planla i 2018 ikke kommer til å kunne bli oppfylt. Da følte man at en skapte seg litt alburom og stoppet kritikken som fantes, men det er egentlig ikke en overraskelse at man ikke lyktes. Nå kunngjør Coca-Cola Company at de setter nye mål for 2035.
evonne-yuwen-teoh-HAsX-3a773w-unsplashx

Tetra Pak og Yellow Dreams gjenvinner polyAl i nytt anlegg i Nederland

Med en felles investering på cirka 3 millioner euro av Tetra Pak og selskapet Yellow Dreams, kommer et nytt gjenvinningsanlegg til å starte opp sin virksomhet i Ittervoort i Nederland i løpet av andre halvår i 2025. Anlegget kommer til å håndtere ikke-fiberkomponenter (polyAl) fra brukte drikkekartonger, hvilket øker gjenvinningskapasiteten i EU.
recon-polymersx

Maskinleverandøren Kolbus har blitt solgt

Kolbus, som produserer maskiner for produksjon og viderebehandling av pappesker, er kjøpt opp av det tyske investeringsfondet Max Valier Holdings.
Kolbus

Berør flasken og etiketten lyser opp

Coca-Cola har lansert en spesiell begrenset opplag av "Thor" (Tor med hammeren) temaemballasje i Brasil. Den er utstyrt med OLED-teknologi (Organic LED) fra tyske Inuru. Trykt elektronikk har vært et diskusjonstema i ganske mange år i emballasje- og etikettindustrien, men det virkelige gjennombruddet har latt vente på seg. Muligens vil Inuru stå for det.
Thors