Joachim Warnberg blir ny adm dir for Easyfairs Nordic

PUBLISERT: 27 august 2018
OPPDATERT: 26 januar


Den internasjonale event- og messearrangøren Easyfairs har utnevnt Joachim Warnberg til ny administrerende direktør i Easyfairs Nordic.

Joachim Warnberg er svensk og kommer fra ISS Facility Services i København der han først hadde ansvar for selskapets kommersielle virksomhet i Norden. Deretter var han Head of Group Strategy & Transformation.

Før dette var han 15 år i Accenture Sweden AB som Partner and Strategy Consulting Practice Lead.
Avtroppende VD Peter Wanderydz fortsetter som Senio Advisor.

Overtar 10. september
Warnberg tiltrer sin nye stilling 10. september og skal lede en organisasjon som har hatt betydelig vekst under Peter Wanderydz, gründer av Easyfairs Sweden AB i 2003. Easyfairs Nordic har nå 137 heltidsansatte medarbeidere på kontorene i Göteborg, Kista, Malmö og Helsingfors.

I tillegg har selskapet messeanlegg i Malmö, Kista og Göteborg med en nettoflate på 50.000 kvadratmeter. Selskapet arrangerer 60 egne events med representanter fra ledende nordiske varemerker.

– Det har vært 15 spennende og utrolig morsomme år, kommenterer Peter Wanderydz. – Jeg er svært stolt over hva vi har fått til, men nå er det på tide å overlate til en ny ledelse.

Lover tett samarbeid
Wanderydz ønsker den nye sjefen varmt velkommen og lover et tett samarbeid for å sikre kontinuiteten.

– Jeg skal gjøre det jeg kan for å hjelpe ham med å lykkes med sitt oppdrag.
Ved siden av rollen som rådgiver i den nordiske regionen, skal Wanderydz fungere som Senior advisor i Easyfairs-konsernet og utføre spesifikke oppdrag på konsernnivå det neste to årene.

 

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar