Den ledende teknologileverandøren KUKA tildelte prisen «Marketeer of the Year» til ITO Pall-Pack. – Det er en stor anerkjennelse, sier daglig leder Christian Hagen.
Det var på «Annual Award Ceremony» at ITO Pall-Pack mottok en av fire attraktive utmerkelser fra robotselskapet KUKA.
Morsomt å bli lagt merke til
Christian Hagen sier at selskapet ser på anerkjennelsen som et bevis for at ITO Pall-Pack blir lagt merke til i et konkurranseutsatt marked.
– Dette er en anerkjennelse for hele virksomheten, sier han.
– Bra markedsføring handler også om bra service, fornøyde kunder og å synliggjøre våre leveranser. Målet er at markedsføringen skal formidle kunnskap og muligheter til å generere gevinst på markedet.
– Derfor er det ekstra morsomt når det blir lagt merke til og premieres på denne måten.
Har et bra samarbeid
ITO Pall-Pack benytter KUKA i mange automatiseringsløsninger for næringsmiddelindustrien, blant annet, og ofte er det snakk om industriroboter fra KUKA Robotics.
– KUKAs produkter passer perfekt i våre løsninger der vi benytter komponenter og teknologi fra verdens ledende produsenter. KUKA er uten tvil en av disse. Vi har et meget bra samarbeid der vi investerer mye i kunnskapssiden.
– Blant annet programmerer vi gjerne industrirobotene ved vårt utviklingssenter i Tyristrand, sier Christian Hagen.