Teamet til DS Smith innkasserte 15 priser for Storbritannia og en for Tyskland under European Flexographic Industry Association Awards.
Emballasjeleverandøren vant til sammen 16 priser i seks kategorier, herunder gull, sølv og bronse i kategorien «Flexo Print on Paper» for Nestle Kit Kat Chunky og T&B Containers 1kg Grape Tray.
DS Smith gjorde det også veldig bra i kategorien «Corrugated Post Print-Uncoated Process» med gull og sølv for arbeidet med Diageo J. Walker Chalice og Diageo J. Walker Blue Packs.
«Dobbeltseier» ble det også i kategorien «Flexo print on Paper» med Greene King IPA Pavillion Pack og Greene King Great British Ales, som vant henholdsvis gull og bronse.
Stolte av suksessen
– Vi er veldig stolte over suksessen på EIFA-prisutdelingen, sier Simon Hamer, Print Director i DS Smiths UK Packaging Division.
– Alle disse prisene og nominasjonene viser hvor talentfulle og dyktige våre team er i partnerskap med våre kunder.
DS Smith mener at suksessen på prisutdelingen reflekterer selskapets beslutning om å levere innovative løsninger og investere i den nyeste trykkteknologien for å levere høykvalitets trykk som sikrer at produktene står fram ved sannhetens øyeblikk i butikken.