DS Smith slo til med hele 16 priser på EFIA Print Awards

PUBLISERT: 3 april 2018
OPPDATERT: 26 januar

Teamet til DS Smith innkasserte 15 priser for Storbritannia og en for Tyskland under European Flexographic Industry Association Awards.

Emballasjeleverandøren vant til sammen 16 priser i seks kategorier, herunder gull, sølv og bronse i kategorien «Flexo Print on Paper» for Nestle Kit Kat Chunky og T&B Containers 1kg Grape Tray.

DS Smith gjorde det også veldig bra i kategorien «Corrugated Post Print-Uncoated Process» med gull og sølv for arbeidet med Diageo J. Walker Chalice og Diageo J. Walker Blue Packs.

«Dobbeltseier» ble det også i kategorien «Flexo print on Paper» med Greene King IPA Pavillion Pack og Greene King Great British Ales, som vant henholdsvis gull og bronse.

Stolte av suksessen
– Vi er veldig stolte over suksessen på EIFA-prisutdelingen, sier Simon Hamer, Print Director i DS Smiths UK Packaging Division.

– Alle disse prisene og nominasjonene viser hvor talentfulle og dyktige våre team er i partnerskap med våre kunder.

DS Smith mener at suksessen på prisutdelingen reflekterer selskapets beslutning om å levere innovative løsninger og investere i den nyeste trykkteknologien for å levere høykvalitets trykk som sikrer at produktene står fram ved sannhetens øyeblikk i butikken.

 

 

Siste nytt

Ketsjupemballasje som "eksploderer"

Det nederlandske designfirmaet Akarton har utviklet en reklameemballasje for det nederlandske selskapet Hela og deres Hela Tomato Ketchup. Løsningen viser hvordan innovativ design og funksjonalitet kan møtes, samt tiltrekke seg influensere som markedsførere.
Akarton_HelaTomaat_VM3_25_verpakkingx

Starbucks lanserer plastfrie kaffebegre

En ny versjon av Starbucks' ikoniske hvite beger har nylig blitt lansert i Europa. Etter mye forskning og utvikling har Starbucks nå en kaffekopp der plastfôringen er erstattet med et mineralbelegg. Det nye begeret er sertifisert som hjemmekomposterbart og i stor grad resirkulerbart.
starbux

Ny trauforsegler for store kvanta fra Ishida bygger på smart intelligens

Ishida Europe har introdusert en ny trau-forsegler for næringsmiddelindustrien, QX-800, som gir økt kapasitet og adresserer ytelses- og effektivitetsutfordringene ved trauforseglingsapplikasjoner. Den er basert på smart intelligens og har et kompakt design.
QX-800-close-up-shot-of-gripper-arms-with-pots-of-fruitx

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip innen skjærebord, ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David

Les mer

Ketsjupemballasje som "eksploderer"

Det nederlandske designfirmaet Akarton har utviklet en reklameemballasje for det nederlandske selskapet Hela og deres Hela Tomato Ketchup. Løsningen viser hvordan innovativ design og funksjonalitet kan møtes, samt tiltrekke seg influensere som markedsførere.
Akarton_HelaTomaat_VM3_25_verpakkingx

Starbucks lanserer plastfrie kaffebegre

En ny versjon av Starbucks' ikoniske hvite beger har nylig blitt lansert i Europa. Etter mye forskning og utvikling har Starbucks nå en kaffekopp der plastfôringen er erstattet med et mineralbelegg. Det nye begeret er sertifisert som hjemmekomposterbart og i stor grad resirkulerbart.
starbux

Ny trauforsegler for store kvanta fra Ishida bygger på smart intelligens

Ishida Europe har introdusert en ny trau-forsegler for næringsmiddelindustrien, QX-800, som gir økt kapasitet og adresserer ytelses- og effektivitetsutfordringene ved trauforseglingsapplikasjoner. Den er basert på smart intelligens og har et kompakt design.
QX-800-close-up-shot-of-gripper-arms-with-pots-of-fruitx

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip innen skjærebord, ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David