DS Smith slo til med hele 16 priser på EFIA Print Awards

PUBLISERT: 3 april 2018
OPPDATERT: 26 januar

Teamet til DS Smith innkasserte 15 priser for Storbritannia og en for Tyskland under European Flexographic Industry Association Awards.

Emballasjeleverandøren vant til sammen 16 priser i seks kategorier, herunder gull, sølv og bronse i kategorien «Flexo Print on Paper» for Nestle Kit Kat Chunky og T&B Containers 1kg Grape Tray.

DS Smith gjorde det også veldig bra i kategorien «Corrugated Post Print-Uncoated Process» med gull og sølv for arbeidet med Diageo J. Walker Chalice og Diageo J. Walker Blue Packs.

«Dobbeltseier» ble det også i kategorien «Flexo print on Paper» med Greene King IPA Pavillion Pack og Greene King Great British Ales, som vant henholdsvis gull og bronse.

Stolte av suksessen
– Vi er veldig stolte over suksessen på EIFA-prisutdelingen, sier Simon Hamer, Print Director i DS Smiths UK Packaging Division.

– Alle disse prisene og nominasjonene viser hvor talentfulle og dyktige våre team er i partnerskap med våre kunder.

DS Smith mener at suksessen på prisutdelingen reflekterer selskapets beslutning om å levere innovative løsninger og investere i den nyeste trykkteknologien for å levere høykvalitets trykk som sikrer at produktene står fram ved sannhetens øyeblikk i butikken.

 

 

Les mer

Lite kunnskap om emballasjens miljøpåvirkning blant svenske øldrikkere

En ny undersøkelse fra Sveriges Bryggerier viser at svenskene foretrekker å kjøpe øl på flaske for smakens skyld, men boksen er populær av praktiske årsaker. Nær fire av ti synes det er vanskelig å vite hvilken emballasje som er mest miljøvennlig, samtidig som like mange svarer at de ikke bryr seg om emballasjens miljøpåvirkning.
Namnlös design - 7

Ny internasjonal toppjobb for Fujifilms Tommy Segelberg

Tommy Segelberg er utnevnt til segmentsjef for Digital Packaging innenfor EMEA-regionen for Fujifilm.
Tommy-Segelberg-2048x1469x

Svenske GAIA Biomaterials leverer materialer til millioner av sugerør i USA

I disse dager starter det amerikanske selskapet Evanesce produksjonen av de første 7,5 millioner sugerørene av det svenske materialet Biodolomer. En krittbasert plastforsegling produsert av Gaia Biomaterials i Helsingborg.
Irish Coffee

Paboco lanserer nå verdens første markedsklare papirflaske

Paboco og Blue Ocean Closures har inngått partnerskap for å lage bransjens første markedsklare kombinasjon av papirflaske og fiberbasert lukking. Den er nå tilgjengelig på markedet og forventes å nå forbrukerne tidlig i 2025. 8. oktober ble den for første gang vist frem til markedet. Det fant sted på legemiddelmessen CPHI i Milano.
Main-Imagex

Siste nytt

Lite kunnskap om emballasjens miljøpåvirkning blant svenske øldrikkere

En ny undersøkelse fra Sveriges Bryggerier viser at svenskene foretrekker å kjøpe øl på flaske for smakens skyld, men boksen er populær av praktiske årsaker. Nær fire av ti synes det er vanskelig å vite hvilken emballasje som er mest miljøvennlig, samtidig som like mange svarer at de ikke bryr seg om emballasjens miljøpåvirkning.
Namnlös design - 7

Ny internasjonal toppjobb for Fujifilms Tommy Segelberg

Tommy Segelberg er utnevnt til segmentsjef for Digital Packaging innenfor EMEA-regionen for Fujifilm.
Tommy-Segelberg-2048x1469x

Svenske GAIA Biomaterials leverer materialer til millioner av sugerør i USA

I disse dager starter det amerikanske selskapet Evanesce produksjonen av de første 7,5 millioner sugerørene av det svenske materialet Biodolomer. En krittbasert plastforsegling produsert av Gaia Biomaterials i Helsingborg.
Irish Coffee

Paboco lanserer nå verdens første markedsklare papirflaske

Paboco og Blue Ocean Closures har inngått partnerskap for å lage bransjens første markedsklare kombinasjon av papirflaske og fiberbasert lukking. Den er nå tilgjengelig på markedet og forventes å nå forbrukerne tidlig i 2025. 8. oktober ble den for første gang vist frem til markedet. Det fant sted på legemiddelmessen CPHI i Milano.
Main-Imagex