Bobst avduker flere store verdenspremierer i Firenze

PUBLISERT: 6 februar 2019
OPPDATERT: 26 januar

|

Sammen med Revo-partnerne og Mouvent arrangerer Bobst åpent hus i Firenze den første uken i april. Her skal flere verdenspremierer avsløres, lover Bobst.

Bobst skal avduke en ny end-to-end-løsning og tre innovasjoner. Alle karakteriseres som «verdenspremierer som vil revolusjonere standarden og dynamikken for etikett- og emballasjeindustrien».

Digitalisering slik ingen har gjort det før
Mandag 1. april er satt av til merkevareeiere, og fra 2.-4 april er arrangementet åpent for trykkerier og konverterere. Besøkende vil bli presentert for store innovasjoner innenfor etikett- og emballasjeproduksjon ved hjelp av «digitalisering slik ingen har gjort det før».

Merkevarer må tilpasse seg forandringene i en ny bransjevirkelighet. Detaljnivået i markedet, klar merkevareidentitet og holistisk bærekraft er nye utfordringer i framtiden for emballasjeindustrien.

– Bobst vil sammen med REVO-partnere og Mouvent vise hvordan man kan håndtere jobber fra en etikett til flere millioner etiketter, fra print til reprint, fra produksjon i ett land til mange land, hele veien med topp fargebestandighet til lavest mulig pris, skriver Bobst i en pressemelding.

Ny teknologi for trykk og konvertering
På eventet skal Bobst avsløre nye oppfinnelser og teknologi for trykk og konvertering. Agendaen vil kombinere korte presentasjoner med demonstrasjoner av digital flexo- og konverteringsteknologi fra alle Revo-partnerne, og digital inkjet trykkinnovasjoner fra Mouvent.

Revo-partnerne er: APEX, AVT, DuPont, ESKO, Flint Group, Saica Flex, Stora Enso, UPM Raflatac, X-Rite og Pantone.

 

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar