Avery Dennison bygger sin deltakelse på messen på temaet «Pioneering Change» og viser et bredt utvalg av innovative produkter som sporer til vekst og nye muligheter.
– Det er mange måter å hjelpe kundene til å utvide horisonten og åpne nye veier for vekst, sier Georg Müller-Hof, vice president marketing Europe.
– Helt siden vi oppfant den selvklebende etiketteten, har Avery Dennison skapt innovative produktløsninger. Vår oppgave er å hjelpe konverteringsbedrifter å bruke etiketter som ser bra ut, er i samsvar med regelverket og fungerer på maskinene ute i den virkelige verden.
Med en kombinasjon av dyktige medarbeider og ekspertise på lim, har selskapet utviklet etiketter med høy ytelse og utvidet funksjonalitet, ifølge Müller-Hof.
På Labelexpo viser Avery Dennison frem varmeaktivert lim, varmmetalletiketter, en utvidet portefølje med vannbasert Inkjet og serien med UV Inkjet premium papir.