
Det norske selskapet Thinfilm viser det nyeste innenfor trykket elektronikk og NFC Open Sense, herunder Smart Bottle på PE USA i Santa Clara.
Ved hjelp av NFC OpenSense kan merkevareeiere knytte sammen offlineprodukter med online-verdenen. Det innebærer muligheten for å levere personlige meldinger og relevant innhold til forbrukerne både før og etter kjøpet. Alt gjøres med et enkelt trykk på en smarttelefon.
Nye muligheter
NFC OpenSens gir også produsentene et verktøy til å bekjempe forfalskninger og avvik i forsyningskjeden.
Thinfilm tilbyr også smart sensorer for temperaturovervåking av fersk salat, kjøtt og sjømat gjennom hele produksjonskjeden.
– Ta en tur innom vår stand for å lære mer om hvordan våre produkter kan hjelpe merkevareeierne til å få bedre dialog med forbrukerne, øke merkvarelojaliteten og bekjempe forfalskninger, sier Bill Cummings i Thinfilm.
Printed Electronics USA arrangeres i Santa Clara i California 18.-19. november 2016. Thinfilm er også til stede på AIPIA World Congress i Utrecht i Nederland de samme datoene.