Største og beste messe noensinne for Lexit Group

PUBLISERT: 29 januar 2017
OPPDATERT: 26 januar


Minimessen som Lexit Group arrangerte i Posthallen i Oslo 19. januar ble den største og beste siden de arrangerte den første messen for tre år siden.

130 besøkende er en dobling fra den forrige messen i 2016, og alt ligger til rette for en gjentakelse av messen i 2018, skriver Lexit Group i en pressemelding.

Relasjonsbygging
– Formålet med messa er å skape tettere relasjoner til våre kunder og samarbeidspartnere, sier messeansvarlig Svein Laurtisen i Lexit Group.

-Vi er i konstant utvikling med våre software- og hardwareløsninger og har gode service- og vedlikeholdssystemer, som ivaretar behovet til våre kunder og partnere.

Lexit Group presenterte mange egenutviklede løsninger som ifølge Lauritsen vil effektivisere hverdagen for brukerne. Han trekker frem handelstrenden Mobile POS og Lexit Groups nyeste programvare LexTalk.

Ny trykkpresse i Göteborg
Etikettavdelingen presenterte sin digitale løsning for etiketthåndtering LexitOne og banderolesystemet BandAll, som vi har skrevet om tidligere. I tillegg fortalte Annett Malmo om den nye trykkpressen som installeres i den utvidede etikettfabrikken i Göteborg.

– Utvidelsen var nødvendig for å dekke kundenes etikettbehov i Skandinavia generelt og Norge spesielt, påpeker Annett Malmo

Lexit Group er det første trykkeriet i Skandinavia som har digitalisert FlexStop i nært samarbeid med svenske leverandører. Trykkpressen leveres med dobbel klisjé og stanse og kan kjøre flere oppdrag samtidig.

Det reduserer spilltiden, effektiviserer produksjonen og reduserer nedetiden.

 

 

Siste nytt

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar

Les mer

Adventkalendere konkurrerer i Packnorth Award 2025

1. oktober deles prisene ut til vinnerne av Packnorth Award på Empack i Kista. Konkurransen har flere nye kategorier i år. En av dem er litt annerledes, nemlig adventkalendere. Et av bidragene som kom inn i denne kategorien er den finske Lumene-kalenderen.
Lumene_Advent_Calendar_V1x

interpack utsolgt som vanlig, men det kan være muligheter for å fortsatt få tak i en utstillingsplass

Hvis du går med planer om å stille ut på interpack i Düsseldorf neste år, kan du nesten bare legge de tankene til side. Vanligvis er messen utsolgt mer enn ett år før den blir en realitet. Cirka 2800 utstillere fra hele verden vil være i hallene. Et større antall selskaper står trolig i kø for å få sjansen via at noen kanskje trekker seg. Men, det kan være en sjanse for å få plass likevel, ifølge messedirektør Thomas Dohse.
Interpack23_MT59191_credit_Messe_Duesseldorf_Constanze_Tillmannx

Tetra Pak investerer 300.000 Euro

Tetra Pak investerer 300 000 euro for å doble gjenvinningskapasiteten til det svenske selskapet Recoma.
Tetra Pak PRM 150425 - Gustav og Max

Coca-Cola lanserer ikonisk kampanje i ny utgave

Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Den berømte "Share a Coke"-kampanjen er tilbake og inviterer nå en yngre generasjon til å oppleve klassikeren på en ny måte. Originalen ble en stor suksess over hele verden i 2013 og var første gang noensinne at Coca-Cola-logoen ble erstattet mot navn på flasker og bokser.
sommar