Smurift Kappa UK vant flere anerkjennelser av Nestlé

PUBLISERT: 19 mars 2020
OPPDATERT: 26 januar

Smufit Kappa UK vant flere priser på Smurift Kappa vant flere anerkjennelser av Nestlé Supplier Awards.

Emballasjeleverandøren Snurfit Kappa vant fem priser under årets Nestlé Supplier Awards, deriblant «Best Sustainable Supplier «og «Outstanding Individual».

Smurfit Kappa UK samarbeider med Nestlé for å skape innovative emballasjeløsninger som reduserer CO2-utslipp når de integreres i verdikjeden. Prisen løfter frem forbedringer som for eksempel eliminerer bruken av krympeplast på Azera Nitro Col Brew Coffee i Storbritannia.

Designet ny bølgepappemballasje

Smurfit Kappa designet en 100 prosent gjenvinnbar og hylleferdig emballasje som beskytter produktet samtidig som det øker den trykkbare overflaten for varemerket. Den nye løsningen innebærer at 26.000 kvadratmeter krympeplast tas ut av verdikjeden det første året.

I forbindelse med at hun tok imot prisen for «Outstanding Indiviual» sa Michel McCLements, sjef for UK National Accounts i Smurfit Kappa UK at hun er svært glad for prisen, etter et suksessfullt samarbeid med Nestlé.

– Gjennom vårt partnerskap har vi overvunnet mange komplekse emballasjeutfordringer. Emballasje spiller en uvurderlig rolle når det gjelder å beskytte mot avfall, samtidig som den gir mange andre kundefordeler som mekrevareidentitet og optimering av verdikjeden.

Strategiske partnerskap

Nestlés utmerkelser belyser rollen de kundeansvarlige har for å skape suksessrike partnerskap gjennom individuelle leverandørpriser for utmerket kundeservice.

Nestlé og Smurfit Kappa har bygget et sterkt strategisk partnerskap opp gjennom årene, der ni anlegg i Storbritannia forsyner Nestlé med emballasjeløsninger.

Smurfit Kappa Sverige og Norge er en del av Smurfit Kappas emballasjedivisjon og hadde i 2018 en omsetning på 2,5 milliarder kroner og cirka 900 ansatte. Selskapet har virksomhet på 10 steder i Sverige og Norge.

Les mer

Unge voksne mest interessert i bærekraftig emballasje

I følge plastemballasjegiganten ALPLAs "2024 Sustainability and Convenience in Packaging Survey", prioriterer yngre kjøpere (18-34 år) bærekraftig emballasje til det punktet at de er villige til å bruke mer, reise videre og gjøre andre ekstra anstrengelser for å sikre at kjøpene deres inkluderer miljøvennlig emballasje.
alplax

Teknikknerding med Galli på Scanpacks scener

Hun er en teknologinerd. Hun er ekspertstemmen med masse energi, og latteren er aldri langt unna. Dette er nok de beste grunnene til å ikke gå glipp av Evelina Galli som årets moderator på Scanpacks scener.
Evelina-Gallix

DS Smith inngår partnerskap med svenske Jonsac

DS Smith inngår avtale med svenske Jonsac. Partnerskapet innebærer et samarbeid for å akselerere overgangen fra plast- til papirposer i netthandelsmarkedet i Europa.
Assets-imagesDS-Smith-Emballage-032-2024x

Fujifilm viser deres styrkede B2-repertoar på Drupa

Sammen med en stor del av Fujifilms omfattende portefølje, vil et par nye B2-printere være utstilt på Fujifilms stand på Drupa, som er intet mindre end 2.420 m2 stor, hvilket noenlunde tilsvarer tre håndballbaner.
fujifilm-drupa

Siste nytt

Unge voksne mest interessert i bærekraftig emballasje

I følge plastemballasjegiganten ALPLAs "2024 Sustainability and Convenience in Packaging Survey", prioriterer yngre kjøpere (18-34 år) bærekraftig emballasje til det punktet at de er villige til å bruke mer, reise videre og gjøre andre ekstra anstrengelser for å sikre at kjøpene deres inkluderer miljøvennlig emballasje.
alplax

Teknikknerding med Galli på Scanpacks scener

Hun er en teknologinerd. Hun er ekspertstemmen med masse energi, og latteren er aldri langt unna. Dette er nok de beste grunnene til å ikke gå glipp av Evelina Galli som årets moderator på Scanpacks scener.
Evelina-Gallix

DS Smith inngår partnerskap med svenske Jonsac

DS Smith inngår avtale med svenske Jonsac. Partnerskapet innebærer et samarbeid for å akselerere overgangen fra plast- til papirposer i netthandelsmarkedet i Europa.
Assets-imagesDS-Smith-Emballage-032-2024x

Fujifilm viser deres styrkede B2-repertoar på Drupa

Sammen med en stor del av Fujifilms omfattende portefølje, vil et par nye B2-printere være utstilt på Fujifilms stand på Drupa, som er intet mindre end 2.420 m2 stor, hvilket noenlunde tilsvarer tre håndballbaner.
fujifilm-drupa