Smaksatt vann på PurePak-kartong fås nå i Nederland

PUBLISERT: 6 april 2017
OPPDATERT: 26 januar


Bar-le-Duc, som er en del av United Soft Drinks, lanserer to nye varianter av smaksatt vann i 1-liters Pure-Pak Classic-kartonger med skrukork fra Elopak.

De nye smaksvariantene i mint og sitron ble lansert i februar samtidig med Bar-le-Ducs originale og naturlig mineralvann pakket i 2- liters PurePak Classic-kartonger. Detter er de første 100 prosent naturlig smaksatte mineralvannproduktene som lanseres i Nederland.

Styrker imaget
Produktene inneholder verken sukker, kalorier eller kunstige smakstilsetninger. De to nye produktene ble lansert som en følge av den globale veksten i smaksatt og funksjonelt vann. Veksten drives av økende fedme og sunne livstilstrender.

– Forbrukerne vil at drikken skal gi mer enn hydrering, forklarer Kees Geelhoedt, salgsdirektør i Elopak.
– Vannprodukter som gir merverdi i form av smak, essens og forsterkede egenskaper får mer oppmerksomhet og blir mer populær. Derfor er kategorien spådd videre vekst.

Bar-le-Duc har pakket mineralvann i 2-liters PurePak Classic-kartonger i flere år for å styrke sitt rene og naturlige image.

Anerkjent emballasje
– Kartongen er blitt en velkjent og respektert emballasje for mineralvann og gjør at de nye produktene er lette å åpne, helle fra og lagre, fortsetter Geelhoedt.

– Denne ledende merkevareeieren er den første til å lansere 100 prosent naturlig smaksatt vann uten kullsyre som et sunt alternativ i forbrukernes daglige vanninntak.

 

 

Les mer

Nå kan tykkere materialer kjøres i Ricoh Pro C9500

Ricoh utvider mulighetene til sin Pro C9500 digitalpresse. Maskinen har fått en ny tjeneste som gjør det mulig å trykke tykkere materialer enn tidligere, som for eksempel diverse emballasje.
pr19021_Erwin-Busselot-768x513

Ace og Extr:Act blir Food and Beverage Carton Alliance

22. januar ble organisasjonen Food and Beverage Carton Alliance (FBCA) lansert. Den er dannet gjennom sammenslåingen av ACE (The Alliance for Beverage Cartons and the Environment) og EXTR:ACT, to europeiske organisasjoner som har jobbet for å fremme drikkekartonger som en bærekraftig emballasjeløsning og for å støtte industriens arbeid for å sikre at de blir samlet inn og resirkulert.
Vatskekartong

Lidl i Storbritannia fjerner designelementer som tiltaler barn

I Storbritannia har Lidl besluttet å fjerne alle designelementer som tiltaler barn på emballasjen til de minst sunne produktene av eget merke. Den skal være klar til midten av året og vil hjelpe foreldre å handle sunnere til barna sine.
LIDLx

Ishidas Europes nøkkelrolle i Maple Leafs kjempestore kyllingfabrikk

I samarbeid med Maple Leaf Foods, en av Canadas ledende kjøtt- og fjærfeprodusenter, har Ishida Europe spilt en nøkkelrolle i etableringen av Maple Leaf Foods sin nylig åpnede kyllingfabrikk i London, Ontario. Det er en stor investering verdt 772 millioner C$.
Ishida-Maple-Leaf-3x

Siste nytt

Nå kan tykkere materialer kjøres i Ricoh Pro C9500

Ricoh utvider mulighetene til sin Pro C9500 digitalpresse. Maskinen har fått en ny tjeneste som gjør det mulig å trykke tykkere materialer enn tidligere, som for eksempel diverse emballasje.
pr19021_Erwin-Busselot-768x513

Ace og Extr:Act blir Food and Beverage Carton Alliance

22. januar ble organisasjonen Food and Beverage Carton Alliance (FBCA) lansert. Den er dannet gjennom sammenslåingen av ACE (The Alliance for Beverage Cartons and the Environment) og EXTR:ACT, to europeiske organisasjoner som har jobbet for å fremme drikkekartonger som en bærekraftig emballasjeløsning og for å støtte industriens arbeid for å sikre at de blir samlet inn og resirkulert.
Vatskekartong

Lidl i Storbritannia fjerner designelementer som tiltaler barn

I Storbritannia har Lidl besluttet å fjerne alle designelementer som tiltaler barn på emballasjen til de minst sunne produktene av eget merke. Den skal være klar til midten av året og vil hjelpe foreldre å handle sunnere til barna sine.
LIDLx

Ishidas Europes nøkkelrolle i Maple Leafs kjempestore kyllingfabrikk

I samarbeid med Maple Leaf Foods, en av Canadas ledende kjøtt- og fjærfeprodusenter, har Ishida Europe spilt en nøkkelrolle i etableringen av Maple Leaf Foods sin nylig åpnede kyllingfabrikk i London, Ontario. Det er en stor investering verdt 772 millioner C$.
Ishida-Maple-Leaf-3x