Smaksatt vann på PurePak-kartong fås nå i Nederland

PUBLISERT: 6 april 2017
OPPDATERT: 26 januar


Bar-le-Duc, som er en del av United Soft Drinks, lanserer to nye varianter av smaksatt vann i 1-liters Pure-Pak Classic-kartonger med skrukork fra Elopak.

De nye smaksvariantene i mint og sitron ble lansert i februar samtidig med Bar-le-Ducs originale og naturlig mineralvann pakket i 2- liters PurePak Classic-kartonger. Detter er de første 100 prosent naturlig smaksatte mineralvannproduktene som lanseres i Nederland.

Styrker imaget
Produktene inneholder verken sukker, kalorier eller kunstige smakstilsetninger. De to nye produktene ble lansert som en følge av den globale veksten i smaksatt og funksjonelt vann. Veksten drives av økende fedme og sunne livstilstrender.

– Forbrukerne vil at drikken skal gi mer enn hydrering, forklarer Kees Geelhoedt, salgsdirektør i Elopak.
– Vannprodukter som gir merverdi i form av smak, essens og forsterkede egenskaper får mer oppmerksomhet og blir mer populær. Derfor er kategorien spådd videre vekst.

Bar-le-Duc har pakket mineralvann i 2-liters PurePak Classic-kartonger i flere år for å styrke sitt rene og naturlige image.

Anerkjent emballasje
– Kartongen er blitt en velkjent og respektert emballasje for mineralvann og gjør at de nye produktene er lette å åpne, helle fra og lagre, fortsetter Geelhoedt.

– Denne ledende merkevareeieren er den første til å lansere 100 prosent naturlig smaksatt vann uten kullsyre som et sunt alternativ i forbrukernes daglige vanninntak.

 

 

Les mer

New Yorks statsadvokat saksøker PepsiCo for forsøpling

New Yorks Attorney general anla et søksmål for noen uker siden og anklaget PepsiCo for å skade publikum og unnlate å advare forbrukere om miljø- og helsetrusler fra engangsplastemballasjen.
pepsico1x

Fra fossilt til biobasert i belysningsemballasjer

Paptic, Secto Design og Woamy har utviklet en ny løsning for beskyttende emballasje i belysningsindustrien. Den redesignede emballasjen er resirkulerbar og samsvarer med prinsippene for sirkulær økonomi.
SectoDesign-Sectomo-Paptic-2381_newslx

Stilmiks med dopaminkick skal selge nyttig pizza

For å få pizza uten brød til å virke fristende, hyret matprodusenten For Real! Foods inn byrået Pond Design. Med mange års erfaring innen emballasjedesign og identitetsskaping kunne byrået guide pizzaprodusenten til rett vei i fastfood-jungelen. Vi snakket med teamet i Pond Design om designprosessen.
Pond_For-Real-Food_01

Komposterbare ølkrus på Formel 1-finalen

På Formel 1-finalen i Abu Dhabi nylig var Helsingborg-selskapet Gaia Biomaterials ansvarlig for en unik del av arrangementets bærekraftssatsing. Arrangementets 150 000 ølkrus ble laget av selskapets komposterbare plasterstatning Biodolomer.
GAIAxx

Siste nytt

New Yorks statsadvokat saksøker PepsiCo for forsøpling

New Yorks Attorney general anla et søksmål for noen uker siden og anklaget PepsiCo for å skade publikum og unnlate å advare forbrukere om miljø- og helsetrusler fra engangsplastemballasjen.
pepsico1x

Fra fossilt til biobasert i belysningsemballasjer

Paptic, Secto Design og Woamy har utviklet en ny løsning for beskyttende emballasje i belysningsindustrien. Den redesignede emballasjen er resirkulerbar og samsvarer med prinsippene for sirkulær økonomi.
SectoDesign-Sectomo-Paptic-2381_newslx

Stilmiks med dopaminkick skal selge nyttig pizza

For å få pizza uten brød til å virke fristende, hyret matprodusenten For Real! Foods inn byrået Pond Design. Med mange års erfaring innen emballasjedesign og identitetsskaping kunne byrået guide pizzaprodusenten til rett vei i fastfood-jungelen. Vi snakket med teamet i Pond Design om designprosessen.
Pond_For-Real-Food_01

Komposterbare ølkrus på Formel 1-finalen

På Formel 1-finalen i Abu Dhabi nylig var Helsingborg-selskapet Gaia Biomaterials ansvarlig for en unik del av arrangementets bærekraftssatsing. Arrangementets 150 000 ølkrus ble laget av selskapets komposterbare plasterstatning Biodolomer.
GAIAxx