Easyfairs ansetter ny COO for den finske virksomheten

PUBLISERT: 15 juni 2016
OPPDATERT: 26 januar

Messearrangøren Easyfairs forsterker sin organisasjon med ny operativ sjef i Finland. Anu Rapeli tiltrer sin tjeneste i september.

Hun får som oppgave å drive tilvekst og flytte frem markedsposisjonen for Easyfairs på det finske markedet. Ann Rapeli har 20 års erfaring med events og markedsføring, partnersamarbeid og lederskap. Hun kommer senest fra Red Nose Foundation.

Tror på personlige møter
– Anu har en gedigen bakgrunn innenfor markedsføring, salg og lederskap. Det kommer til å styrke vår organisasjon på en bra måte når vi skal vokse i Finland, sier Peter Wanderydz, konsernsjef i Artexis Easyfairs i Norden.

Anu Rapeli sier selv at hun tror på personlige møter i en digitalisert verden.

– Effektiv utveskling av ideer, diskusjoner om viktige beslutninger eller framtidsutsikter gjøres best i et idedrevet miljø, sier hun.

Sammen med Easyfairs’ team vil hun skape høykvalitets events og kundeopplevelser. – Sannsynligvis vil vi også tilføre nye ideer til møteformater og se på nye bransjer, sier Anu Rapeli.
 

 

 

Les mer

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red

Siste nytt

World Packaging Organization og AIPIA i smart samarbeid

WPO, World Packaging Organization, og AIPIA, Active and Intelligent Packaging Industry Association, har signert et Memorandum of Understanding (MOU), for å fremme deres samarbeid om å dele ideer om smart emballasje og vitenskapen bak denne.
WPO-AIPIAx

Fiberflaske som er klar for industriell produksjon

Flasker laget av fiber er et område som interesserer mange utviklere og nå og da kommer det informasjon om nye produkter. Du ser imidlertid ikke mye av dem på markedet. På den nylig avsluttede Pack Expo i Las Vegas ble et alternativ vist frem.
RyPax-and-CelluComp-Launch-Industry-First-All-Fiber-Bottle-Solutionx

Sveriges mest kjøpte bil fyller 70 år og har blitt ”grønn”

Godteriproduktet Ahlgrens biler kalles "Sveriges mest kjøpte bil" – i år fyller den 70 år og har samtidig fått nytt design og emballasje som i stor grad består av "grønn" bioplast. Dette skriver Nordisk Bioplastforening på sine nettsider.
bilar-plantpack-utvald

Her er de nominerte i Packnorth Award 2023 - del 2

Vi fortsetter presentasjonen av de nominerte til årets Packnorth Awards, denne gangen emballasje i kategoriene næringsmidler og netthandel.
A-gg-red