Visutech tror på vekst for digitaltrykket emballasje
Visutech tror at flere vil gå over fra analog til digitaltrykk på etiketter, fleksibel emballasje og kartong.

Visutech hadde stor vekst i 2017 og tror at en kommende lavkonjunktur vil føre til raskere overgang til digitaltrykk av etiketter, fleksibel emballasje og kartong.

- Vi har nå inhalert hele høykonjunkturen, med den siste Drupa-messen som kronen på verket, skriver Jan-Olof Jungersten i en pressemelding fra Visutech.

Nå tror de at neste lavkonjunktur vil gi spennende transformasjoner i den grafiske bransjen, med overgang fra analog til digital produksjon.

Sterk vekst i emballasjeindustrien
- Vi ser en sterk vekst i emballasjeindustrien, både når det gjelder etiketter, men fremfor alt den kommende overgangen for fleksibel emballasje og kartong.

Selskapet avsluttet sitt regnskapsår den 30. juni 2017 med en omsetning som økte med 48 prosent til 413 millioner kroner. Resultatet var på 18 millioner kroner, noe som er en økning på 29 prosent.

Visutech har vært HP Indigos partner i Norden siden lanseringen i 1994 og en ledende leverandør av digitale løsninger for den grafiske bransjen i snart 30 år.
 


PER ØYVIND NORDBERG

Editor - Norway
PER ØYVIND NORDBERG
per@packnews.com

Publisert: 2018-01-09

NØKKELORD (OBS! Klikk på et nøkkelord for å se flere artikler om samme tema)
digitaltrykk resultat

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.


HVEM LEVERER HVA
HVEM LEVERER HVA
Leverandørguide på nett og papir
FØLG OSS PÅ TWITTER
KALENDER
KALENDER
Finn emballasjebransjens viktigste messer og arrangementer
FØLG OSS PÅ FACEBOOK
RPC