IPPO - emballasjepressens organisasjon får ny logo
Den nye IPPP-logoen fremhever "Packaging Press" og symboliserer det globale omfanget av organisasjonen.

IPPO, organisasjonen for internasjonale emballasjepresse, får en ny logo som symboliserer det globale omfanget av emballasjejournalister.

Med en moderne og friskere logo opprettholdes den fundamentale identiteten til International Packaging Press Organisation (IPPO) som ble grunnlagt i 1974. 

Relanserer samtidig nettsiden
Den nye logoen vektlegger «Packaging Press» i tittetelen, og dette er viktig for IPPO som organiserer redaktører, journalister og skribenter fra mer enn 30 land, deriblant Norge.

- Lanseringen av den nye logoen får følge av relanseringen av IPPOs nettside og vår nye strategi for å markedsføre organisasjonen til den globale emballasjeindustrien, forteller president i IPPO Steven Pacitti.

- Vi tror at den nye logoen reflekterer IPPOs tilbud til bransjen – dynamisk, moderne og modig (bold). IPPO bør være den organisasjonen man henvender seg til når man trenger en ekspertmening om emballasje eller tilgang til den kunskapen og de tjeneste våre medlemmer kan tilby.

Steven Pacitti treffes på epost ippo.president@mail.com og nettsiden finner du på www.ippopress.org
Både sjefredaktør i i Packnews og nord emballage, Bo Wallteg, og redaktør for Packnews.no, Per Øyvind Nordberg, er medlemmer i IPPO.


PER ØYVIND NORDBERG

Editor - Norway
PER ØYVIND NORDBERG
per@packnews.com

Publisert: 2017-09-01

NØKKELORD (OBS! Klikk på et nøkkelord for å se flere artikler om samme tema)
emballasjepresse IPPO

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.


HVEM LEVERER HVA
HVEM LEVERER HVA
Leverandørguide på nett og papir
FØLG OSS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Finn emballasjebransjens viktigste messer og arrangementer
FØLG OSS PÅ FACEBOOK
RPC